Dua :o) Skrevet 24. september 2006 #1 Del Skrevet 24. september 2006 Er "førstegangs-mamma" og sånn passe paranoid som man som oftes er da Har hatt vanskeligheter med å la snuppa overnatte hos mormor og morfar. Ventet lenge før hun fikk det. første gang var i aug. og det gikk ikke så bra. Hun kjenner dem veldig godt, men hun ville ikke sove der. Alt var bra på dagen men på natten skulle hun ikke ligge i senga. Forsøkte nå i helga da for å se, men nei....ikke snakk om. Synes det er litt rart også for vi bor her for tiden iogmed at vi pusser opp hjemme. Så senga her er kjent og alt, men det er vist nok at jeg ikke er her. Noen som har noen gode råd?? Ser for meg at hun ikke vil ligge over før hun er konfirmert huff og huf...hehe Det verste var at jeg og samboer hadde lagt de planene om å ha sånn kjærestekveld, hadde litt, men fikk ikke helt den avslutningen den skulle da. Vi skulle ha en natt alene i huset uten barn, kan ikke huske sist for han har ei datter fra før også... Jaja, må si som min mor sier.... "barn er ei velsignelse...!" Sant nok men kan blir litt frustrert til tider. Er nok min egen feil, men hvis noen har gode råd til hvordan jeg skal få rettet opp det så mottas de med stooor takk!!! Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6434490-desember-hjelpe-meghvordan-skal-jeg-f%C3%A5-fikset-dette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Only Skrevet 24. september 2006 #2 Del Skrevet 24. september 2006 Når du sier at det har gått bra på dagen den, har dere vært der på dagen og så vært fraværende om kvelden da hun skulle legges? Hvis det er så, kan det jo hende at hun reagerer at du ikke er det da. Hva med å ha noe som lukter av deg i senga hennes, så kjenner hun lukta av deg? Det hjelper på mindre barn vet jeg. Ellers så har jeg ingen tips. Håper du får gode tips fra andre her. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6434490-desember-hjelpe-meghvordan-skal-jeg-f%C3%A5-fikset-dette/#findComment-6434815 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå