Gå til innhold

Veldig lite symptomer....

Anbefalte innlegg

Jeg har bekymret meg litt denne gangen (min fjerde graviditet - to barn og en MA).... Jeg har rett og slett ingen symptomer foruten trøtthet og litt kvalme når jeg er sulten.. I de tidligere svskapene har jeg alltid hatt ømme pupper og masse bråk i magen, husker jo selvfølgelig ikke når og hvor lenge og slikt... Tok en ny test for et par dager siden og fikk pos utslag med en gang. Det jeg lurer på er, hvis man har hatt en MA, slår det likevel positivt ut på testen og vet noen ev hvor lenge hormonene sitter i kroppen etter noe sånt??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6434282-veldig-lite-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er stor forskjell på hva og hvordan folk får symptomene, det har jeg forstått etter å ha lest her inne. forrige gang var puppene mine så ømme at jeg holdt på å gå til. nå er de ikke mer enn litt ømmere en normalt og bekymret meg også. men kvalm denne gangen og ikke sist. Det er normalt å ha forskjellige symptomer.

Og ved MA så henger vel hcg igjen 4 -5 uker. men ved MA så dør spiren og resten vokser jo så symptomene er der fortsatt men går vel kansje gradvis bort. i sommer hadde jeg en MA og da hadde jeg jo gått i 5 uker å trodd jeg var gravid. men kroppen var jo det og livmora vokser jo fortsatt slik jeg forstod det. men ikk spiren.

men om du bekymrer deg så får du sikkert en UL med legen for det er ikk godt å bekymre seg heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...