Gå til innhold

One Three Hill Urban Jungle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, noen som har denne? Vi har den og er egentlig superfornøyde, den er kjempelett og god å trille og tar lite plass i bil. Men den føles ikke veldig stødig. Har holdt på å kante den flere ganger. Tror faktisk ikke jeg ville kjøpt den om igjen pga dette. Noen flere som syns dette er et problem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har den vognen, og jeg er også egentlig megafornøyd med den. Men er helt enig med deg at den kanter lett. Spesielt hvis jeg skal opp en kant, f.eks. bussen eller fortauet, og går opp med forhjulet først. Må hvertfall passe på å bruke begge hender. Har hatt noen nesten ulykker et par ganger, men er nå veldig påpasselig på at jeg holder skikkelig godt i vognen. Men det hjelper litt om du låser hjulene forran. Jeg gjør alltid det når jeg skal på bussen, så låser jeg dem bare opp igjen. Også synes jeg at baggen er litt for liten og ikke så dyp som den burde være. Hadde jeg fått valgt om igjen så tror jeg at jeg hadde valgt Buggis.

Skrevet

Jeg hadde oth til mitt første barn. Er enig i at bag´en er liten og lav, ellers perfekt vogn! Har nå Bugaboo til mitt andre barn, og er veldig fornøyd med størrelsen og dybden på bag´en. Eneste dumme ved buggisen, er at den er litt slarkete i håndtaket. men sånn blir det vel når man skal kunne vende håndtaket over vognen. En perfekt vogn hadde vært oth´en med vendbar sittedel, 4 hjul (2 svingbare forann) og større dypbag. Noen som vil lage en sånn til meg?

Skrevet

Helt enig med deg Nuffa. Større og dypere bag, vendbart sittedel og 2 svingbare hjul forann:-)

Skrevet

Ja, helt enig med dere!! Hvor lenge har dere brukt bagen? Min gutt er 2 mnd og ser ikke ut at den kan brukes i mange måneder akkurat! Men håper det skal gå greit å gå over til sportsvogna. På vinteren hjelper det jo på med dunpose...

Skrevet

Med førstemann brukte jeg bag´en kun i 2 mnd. Snuppa var veldig nyskjerrig og ville se på verden. Med andremann brukte jeg den i 5 mnd. Men da turde jeg ikke lenger, for han slang bena over kanten og var på vei ut flere ganger. Men han har nå god plass i sin nye bugaboo...! Bag´en er hele 80 cm lang!

Skrevet

Jeg gjorde omvendt. Hadde Bugaboo men gikk over til OTH Urban Jungle. Det vil alltid være noe fiks faks med alle vogner. Skulle ønske det var mer stasj og ekstrautstyr på OTH. Men tross dette, så er det den beste vogna jeg har hatt. Og jeg har hatt mange! Kan ikke nevne ordet barnevogn uten at min kjære begynner å svette hehe

Skrevet

Hmmm, kanskje jeg trenger to vogner:-) Men jeg tror mannen hadde skilt seg, heheh:-D Han er så lei alt som har med vogner å gjøre, har hatt et par. Og nå har jeg lovt at dette skal være den siste, men nå treger jeg jammen meg for at jeg lovte det jah.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...