Gå til innhold

Quinny comfort 3xl og odenwalder(?) dunpose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjeøpe ny vogn til minsten på 1 år. Valget falt (tror jeg) på quinny comfort 3xl. Må også ha pose til vinteren og har hørt mye positivt om en pose som heter odenwalder (?)...Noen med erfaringer? Passer denne posen i vogna...passer det til større barn, eller egner de seg best til de minste?

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann jeg er selv på jakt etter disse posene men finner de ikke her i finnmark,vet du om nettbutikk som forer disse posene

Skrevet

Jeg var så heldig at jeg fikk kjøpt brukt pose og vogn. Vogna var 3mnd og posen var det samme. Kjøpte det på Finn.no for kr 2900,-, og er kjempefornøyd med både pose og vogn. Jeg kjøpte den lengste posen men bretter den litt og da går det kjempefint. Gutten min er 1år nå. Har også sett at butikken BARNAS HUS har solgt de posene til kr 1299,- her i Trondheim nå..

Skrevet

Det er visst en på skravle som selger dem men jeg husker ikke hvem.

Skrevet

Vi har Quinny Frestyle 3xl comfort og Odenwalder posen med bamsen inni.

Brukte den i vinter i baggen i februar og mars, det gikk helt fint.DEn ble for varm i spril.

Har kun brukt den en gang enda i høst og det gikk fint i sports vognen, men snuppa her er ikke mer enn 8 mnd. og ikke så stor. Den er litt lang men det er bare å dytte litt inn i enden.

Grunnen til atd en kun er brukt en gang er fordi her i Oslo har det ikke vært så kaldt at det har vært nødvendig for oss enda. Bruker dyne i vognen nå og vindtrekk over (sydd selv) og hun er god og varm.

Anbefaler virkelig posen på det VARMESTE for di den er god og VARM!

Skrevet

De selger den på finn.no nå tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...