Gå til innhold

Oktober: økt utflod...hmmm


xpecting

Anbefalte innlegg

Nå er det bare 4 uker igjen til termin og jeg som har vært hjemme siden juni med sterke kynnere og fare for at ting skulle skje for tidlig, sitter nå her og blomstrer uten om trent en eneste vond kynner!

Har derimot fått mye mer utflod de siste dagene. Det lukter ikke og har ingen misfarge - andre osm opplever dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tre uker igjen og har de siste dagene opplevd det samme. Har ikke helt forstått tidligere at folk har kunnet vært usikker på om de lekker forstervann el om det bare er utflod, men nå forstår jeg at man kan lure! Det er nesten som om det renner nedover lårene, jo! Ingen lukt her heller, men synes den ser litt melkeaktig ut. Satser på at det er normalt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg skrive under på:) begynte å få økt utflod for et par uker siden. Dro på føden og fikk det sjekka sånn i tilfelle, men det vakke det...Så da venter jeg videre...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, flere som har samme opplevelsen... Jeg lurer ofte på om jeg har litt vannavgang eller ei... Og hva er utflod, og når merker man om slimproppen har gått? Hjelp, denne ventingen gjør meg gal!! Og når man venter sånn, så blir liksom alt som skjer et "tegn på at det er i gang..." Man leter jo ekstra, og blir like skuffet hver gang det er "falsk alarm..." Jaja, det er vel ikke annet å gjøre heller, enn å smøre seg med tålmodighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...