Gå til innhold

Til de erfarne!!!! Hvordan følte dere dere i

Anbefalte innlegg

Skrevet

dagene før fødsel. Merket dere at kroppen forandret seg på noe vis? Noe som fortalte dere at nå skjer det snart noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting.... Våknet en tidlig morgen og måtte tisse, og dermed fosset vannet ut i do.

Skrevet

Med eldstejenta ble jeg satt i gang pga fostervannslekkasje så det blir litt utenom.

Men med min andre startet det av seg selv. Søndag kveld følte jeg meg "rar" i kroppen. Kan ikke sette fingeren på det, var bare rastløs og urolig i kroppen. Fikk ikke sove, var irritert og lå og vred meg hele natten. Hadde også mye mensmurringer. Da jeg sto opp mandag morgen hadde slimproppen gått...

Så begynte riene mandag formiddag. Min sønn er født natt til onsdag.

Det var mine erfaringer:-) Alle opplever det nok ulikt, så. Men jeg håper du ble litt klokere:-)

Skrevet

Det tre andre fødslene mine har startet uten noe som helst forvarsel noen dager før termin. Nå som jeg venter nr fire og er gått en dag over har jeg hatt både murringer, svettetokter kynnere og voldsomt nedpress..... men ingen baby er kommet ennå....

Skrevet

Merket ikke noe- ingen slimpropp,ikke noe fostervann eller tegningsblødninger- heller ingen kynnere. Eneste var at jeg var veldig rastløs kvelden før og samboeren min syntes magen min så "annerledes" ut.

Skrevet

nada, absolutt ingenting, voktnet og tisset, etter det rant vannet ut av meg og ettersom jeg ikke klarte å knipe forsto jeg da at det var noe på gang.

så slimpropp og murring... nei, ikke her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...