Gå til innhold

Termin i mai

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, Eva84.

Jeg har ikke vært inne på siden før nå, har vært så hedig at jeg har pådratt med streptokokker...Sovet mye de to siste dagene.

Jeg var hos legen i forige uke og venter på telefon fra legen,

for tid og dato for en tidlig ultralyd. For å finne ut hvor langt jeg er på vei.

Dette er første gang, så det er mye nytt og spennende. Syns tiden går sååååååå sakte....

Er dette første gang for deg?

Ja det er føste gang for meg også. Veldig planlagt :D Vi hadde bare 2 pp så traff vi på nr 3. Så vi var veldig heldig.

Jeg skal ikke til legen igjen før i november hvis det ikke dukker opp noe før den tid. Da er jeg 13 uker på vei. Det skal bli spennende. Da skal det tas masse prøver og fylle ut svangerskapskort. Da skal mannen min være med. Det er trygt å ha med han.

Stakar deg som har fått streptokokker. Det som er så vondt. Får håpe du får noen medisiner som hjelper. Lykke til på tidlig ultralyd. Det skal nok bli spennende. Vet du om det er vanlig å ta en tidlig ul som man betaler selv. jeg kunne tenke meg en ultralyd i uke 9 bare for å se at hjertet slår. :)

Jeg kan ikke så godt dette "gravid-språket", hva er pp? Skjønner at du ble gravid ganske fort da, hvilket jeg oså ble. Overraskende fort :o)

Jeg har fått penicillin mot streptokokkene, hvilken ikke er skadelig for barnet. Spurte to av legene på legekontoret og på apoteket.

Må jo være sikker :o)

Når det gjeldet tidlig ul. Jeg vet ikke helt om det er vanlig, men det virker som om det er det, privat....ut ifra alle leserinnleggene her på BIM.

Virker ikke som om det er så dyrt heller, siden det er så mange som velger å gjøre det.

Jeg hadde nok gjort det hvis ikke legen hadde foreslått det selv, vil jo gjerne få det ordentlig bekreftet. At det er et lite barn der, at hjertet slår og at alt er normalt så langt....

Ser forresten at du skriver ""mannen min", er du gift?

Annonse

Hei alle samme, må melde meg inn i mai klubben jeg også. Fikk ny termin hos legen i dag. . Jeg hadde først 28. april. men fra i dag kunne legen min si at jeg var akkuratt 10uker. så da fikk jeg 5.mai..

Visste dere forresten at alle babyer fra uke 1-20 vokser akkurat nøyaktig likt? og ut i fra størrelsen på babyen som var i dag 2,9 cm var jeg akkuratt 10 uker.. På siden min her inne på bim, sier den at jeg går inn i min 12 uke i dag.. altså 11+7dg

• 2 uker senere...

Annonse

• 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...