Gå til innhold

Hvordan går det med 87_jenta og bittelille Nora??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei! så hyggelig at du spør!! det blir jeg alltid glad for. Lille snuppa mi har begynt å bli litt større, hun er i dag 17 dager "gammel", men vi kommer nok til å regne alderen hennes fra terminen (kanskje til og med etter) pga utviklingen...

Jeg har sovet hjemme i natt for første gang, sammen med moren min. Pappan har vært på sykehuset :) Det har på en måte vært veldig deilig, men så er jeg så redd for at det skal skje noe når jeg ikke er der da... Så jeg synes livet for tiden er mildt sagt et helv*** (unnskyld ordbruken). Det er så syyykt kjedelig å være på sykehus og jeg vil så gjerne holde datteren min, men det får jeg ikke lov til før i slutten av denne uke/neste uke.

Hehe det var litt klager fra meg :-P men jeg må jo nevne at det absolutt er verdt hvert eneste sekund når det går så bra som det gjør nå med Nora Sofie <3

Kjempehyggelig at du tenker på oss!

stor klem fra

Hei:) blir så glad hver gang det er positive nyheter om dere:) Tenker masse på dere hele tiden.. ønsker dere fortsatt masse lykke til... håper vi kan møtes en dag på nyåret:)

I mens får du nyte tiden med den lille superjenta deres:) masse klemmer fra oss her i oslo:)

Så fint å høre at ting etter forholdene går bra:) må si jeg har tenkt mye på dere, du har/hadde termin tre dager etter meg og plutselig hadde du født liksom. Det var litt skummelt. Drømte natten etter jeg leste om deg at jeg også fødte så mye for tidlig, men det gikk bra med meg. Hehe. Så da satser jeg på at det var et tegn på hvordan det også vil gå framover med deg og bittelille nora:) Masse lykke til iallefall!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...