Gå til innhold

UL på ferdag gikk fint, innsetting på tirsdag...

Anbefalte innlegg

Hurra UL på fredag viste ingen follikkelutvikling og slimhinne på 10mm:o).

Så idag begynte jeg på progestan kapsler, det gikk mye lettere enn forventet.

Allerede tirsdag skal jeg opp til innsetting, blir bare spennede å se om eggene tåler opptiningen nå. Har jo bare to på frys, men har bestemt meg for at det skal gå bra så da vi får telefon fra St.Olavs imorgen sitter vi allerede på toget på vei til Trondheim.

Blir veldig spennende tid fremover nå, er forberedt på at det kan gå begge veier. Men vil og skal håpe på at det SKAL gå også..............

Var på hyttetur med kollegaene mine i helga. En helt super og morsom helg, med laserskyting, nebb-fotball, pil og bue og kjøring av firhjuling-konkurranse. Vi lo og koste oss. Så deilig med en pause fra seg selv:o) og prøvingen, selvom den også var der da med alle hormonene som skal tas................

Klem

Fortsetter under...

Hei hei

Så bra at ul gikk fint, og får håpe eggene overlever opptiningen.

Er i samme sko som deg om dagen. Bortsett fra at jeg har tre egg på frys. Skal også ha innsetting på tirsdag.

Dette er så spennende at jeg nesten ikke har nerver til dette.

HÅPER og HÅPER at ett egg overlever. Har jo bare såååååå lyst til å bli gravid.

Da blir vi i allefall (forhåpentligvis) to rugere til tirsdag. Gleder meg til å delta i en av rugertrådene igjen. Krysser fingrer og bein for at eggene overlever opptingen til tirsdag....tvi tvi....

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...