Gå til innhold

Hva skjer på en utredning?

Anbefalte innlegg

Er i min 12 pp, og har fått mange oppfordringer her inne om å gå til lege.Jeg hadde egentlig tenkt å vente til etter jul, men det er kanskje best å bare hoppe i det?Er bare så redd for å få beskjeden som jeg frykter mest av alt, nemlig at jeg kanskje aldri kan bli mamma....

Men lurer veldig på hva som skjer på en utredning?Hva er det som skjekkes og hvordan gjøres det?I hvilken pp gikk dere til lege?Blir veldig takknemlig for svar:o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6433282-hva-skjer-p%C3%A5-en-utredning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her kan jeg kun svare for meg selv.... Jeg gikk til lege ganske kjapt. Jeg har en sykdom som kalles endometriose som gjør at jeg sliter mer enn andre.. Derfor var jeg under behandlig kjapt av min gyn.

Det som skjer er at du blir undersøkt med ul... eventueltt blodprøver. Jeg tror ikke du får lap så tidlig om ikke legen misstenker en tett eggleder el.... Jeg tror dette går så bra:-) Hvor i landet bor du? Jeg kan anbefalle en super gyn på strømmen.... Hun er helt fantastisk. Og ikke noe å være redd for.

Jeg skla selv på ivf klinikken på ullevåll i morgen. Og det gruer jeg meg mest til.... Sitte i samtale med leger og min samboer, derav at min journal ligger framme. Min redsel for i morgen er om legene forteller noe jeg ikke vil min samboer skla vite.... Men nok om det.... Det er ikke noe å grue seg for, vennen... Det er værre å gå til tannlegen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...