Gå til innhold

Quinny 3XL og dreami.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare et lite tips: dersom du har tenkt å bruke Quinnyen til å sove i i barnehagen når barnet er blitt større kan det være litt ugreit. Barnet blir fort stort i Quinnyen synes jeg, så vi kjøpte en brukt Simo kombi som ble brukt til å sove i i bhg. Den gikk fint til barnet var 3 1/2. Riktignok krøllet han seg litt sammen, men var storfornøyd :-) Dette hadde ikke gått i Quinnyen.

Dreami bagen er ca 78 cm lang. Forsåvidt lang nok synes jeg, men vi sluttet med bagen ganske tidlig fordi jeg synes den ble for smal. Den går inn der kalesjen begynner, og det er akkurat der armene til bebis er. Den ble rett og slett for trang til vår baby ihvertfall. Hun er ikke spesielt stor, men liker å ligge og sove med armene ut... Vi brukte skinn-pose i fjor vinter, var ikke sjans å få plass til voksi-pose ihvertfall.

Sportsdelen kan snus ja. Har forresten hørt om noen som har kjøpt mykbag (fra et ennet merke) og puttet den i sportsdelen. Kanksje en ide?

Er helt ok fornøyd med 3xl comfort, men skulle jeg valgt på nytt ville jeg valgt en bugaboo... Men den er kanske ikke så god på snø!? (små hjul) 3xl er ihvertfall god nok i skog og mark, har vært masse ute i deet siste. Funket også bra på snø i fjor...

Lykke til!

Jeg har en Simo kombi/sportsvogn fra forrigemann som jeg tenkte knøttet kan ha i barnehagen. Den er hvertfall lang nok i ryggdelen. Bakdelen med den vogna er at den er tung og dra rundt på, så jeg vil ikke bruke den som "hovedvogn".

Jeg har også reagert på at dreami bagen er så eggeformet, men trodde det bare var inne i hodet mitt. Takk for infoen om armene!

Jeg har sett litt på Traxx Marlin og X-lander x1 siden de også er gode i skog og mark. Vi trenger noe som tåler snø og ulendt terreng.

Tusen takk for innspill!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...