khauge80 Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Lurer på hva dere synes om navnet Linneah Malén? Evt andre forslag til mellomnavn som passer tl Linneah? Katrine
MES81 Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Koselig navn! men litt mye med h til slutt synes jeg. Vær sin smak det. Tja, mellomnavn... Maria, Maren, Susann
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Enig i at den h-en er litt malplassert (går det an å skrive det med h, egentlig, dvs. finnes det noe tradisjon for det?) Men Linnea er absolutt et nydelig navn. Står kanskje finest alene?
khauge80 Skrevet 24. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2006 Er vel ikke noe tradisjon for h på Linnea men har en svakhet for h endelser:Norah, Sarah...
Gjest Skrevet 24. september 2006 #6 Skrevet 24. september 2006 De passet godt sammen syns jeg ;o) Veldig søtt navn. Men ville selv skrevet det Linnea Malén.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #7 Skrevet 24. september 2006 Linneah - er ikke det en margarintype? Og litt over the top, kanskje med de to navnene sammen??
Januarjubel! Skrevet 24. september 2006 #8 Skrevet 24. september 2006 men h-en i Norah og Hannah og Sarah osv. viser til den bibelske opprinnelsen...og Linnea er vel opprinnelig ... svensk? Mulig jeg er litt gammeldags, men jeg syns at sånt noe betyr litt jeg da. Men du har absolutt rett til å være uenig i det!
mamman til sander og mathilde Skrevet 25. september 2006 #10 Skrevet 25. september 2006 Linnea Sofie kanskje??? Det hadde vi tenkt å bruke hvis vi fikk jente, men ser ut til det blir en gutt, så da blir det litt vanskelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå