Tjorven og Gabriel Skrevet 24. september 2006 #1 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg og min kjære skal på tidlig Ul i morgen, er da 7+6. Skal dit for å se om at alt er ok med spiren vår, har gått på sterke medikamenter før jeg ble gravid. Lurer litt på hva vi kan forvente å se på Ul? Får vi med bilder denne gang? Lurer også på om de kan fastsette termin? Jeg og legen er uenige på hvor langt jeg har kommet. han mente jeg måtte være 9 uker eller mer da jeg var der, mens jeg mente jeg bare var 6+2... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris. Skrevet 24. september 2006 #2 Del Skrevet 24. september 2006 var på ul på akkurat samme dag, så et bankene hjerte og ikke så mye mere enn det, fosteret var kun 141mm, så det var ikke store greia. Fikk med bilde, men som sagt ikke mye man ser... men det vikstigste for meg var å se at hjerte slo, Lykke til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille solstråle Skrevet 25. september 2006 #3 Del Skrevet 25. september 2006 Kan du ikke fortelle oss hva du har sett når du har vært på UL?? Nyskjerrig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå