Gå til innhold

Elinelinea, er du her?

Anbefalte innlegg

Hei på deg!

Lenge siden jeg har sett deg her inne?

Lurer bare på hvordan det går med akupunkturen din, og homeopatmedisinen. Merker du noen forskjell?

Jeg er nå på min akupunktør nr. 2.... Var først hos en dame som var ganske alternativ. Brukte første timen på å få kostholdsveiledning, og ble satt på diett. Ikke spise gluten, melk, sukker eller kjøtt inntil jeg ble gravid, fordi det skulle hjelpe på hormonbalansen. Skulle også få en urtekur som skulle hjelpe meg å bli gravid. Rakk ikke akupunktur den timen.

Startet opp med diett og urter, men oppdaget etter en stund at det bare gjorde meg mere stresset med alt det styret. Måtte hele tiden tenke på hva jeg skulle spise, når jeg kunne spise, og begynte å drømme om EL-tester....

Vel, orket ikke mer av dette, så hoppet av hele opplegget. Kroppen min har vært så rar denne syklusen, ikke hatt EL-slim, tempen har vært rar og jeg har spottet i 4 dager nå, siden før antatt EL. Nå går jeg til vanlig akupunktur, hos en koselig og jordnær dame.

Har gitt opp håpet om at det har klaffet denne pp, og venter heller bare på tanta nå. Skal på ny pergorunde neste pp, og skal ha digital EL-test!!! (Lei av å tolke streker). Mannen min skal dessuten til ny spermprøve om noen uker, og jeg slapper litt mer av når jeg vet at noe skjer på den fronten også.

Sånn har det altså gått med meg! Håper du har kommet lengre i behandlingen enn meg. Føler nesten av vi har kastet bort en måned nå, men forhåpentligvis går alt i rett retning nå.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6432960-elinelinea-er-du-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Maybeme:)

Så kosleig å bli "ropt" på!!

Ingen stor forandring her egentlig, men regnet vel egentlig ikke med at jeg skulle merke noe med en gang..Er nok kanskje litt bedre i humøret:)

Skal på min 6 akupunktur time i dag(tror jeg det var), er veldig fornøyd med hun jeg går til. Hun er også veldig jordnær og grei. Jeg tror jeg skal bytte "medisin" i dag. Har gått på noe som heter Sepia frem til nå men skal begynne på noe som heter Pulsatilla fordi jeg ikke merker stor forandrin ennå..

Denne syklusen hoppet jeg over el testene, hadde sex i en hel uke føler jeg, så nå er jeg rett og slett litt lei for en liten periode, tror kjæresten også er det:)

Har ikm torsdag 5 oktober. Skal ikke kjøpe en eneste graviditets test før etter den datoen (hvis ikke tr er kommet da). Blir bare så veldig stresset av det!!!

Ellers så drikker jeg jo den grusomme salvieteen og spiser de riktige vitaminene. Har et ørlite håp om at noe skal skje denne ppen:)

Klem

Jeg skulle også hatt IKM 5. oktober, men egget mitt ville ikke løsne så jeg går fortsatt og venter.... Er på dag 23 nå. Skulle egentlig få EL tidligere pga disse urtene, men så ble det istedet mye senere. Fikk 2 positive EL-tester forrige uke, derfor trodde jeg EL var torsdag eller fredag, men tempen steg aldri. 13 EL-tester uten å finne EL alstå. :o(

Nå kjenner jeg sterkere EL-smerter og har hatt litt EL-slim, så håper det løsner snart. Ellers skulle jeg ønske tanta bare kunne komme, slik at jeg kunne begynne på pergo igjen, da er EL litt mer stabil!

Fikk du ny medisin i går? Jeg skal til min 2. akupunkturtime i dag, skal gå ganske ofte de neste ukene og så ha en liten pause.

Kanskje jeg må kjøpe meg mer salviete? Drakk opp det som var igjen i boksen min og har ikke kjøpt ny ennå. Syns ikke den er så ille egentlig. Jeg spiser og drikker masse grapefrukt(juice), det skal også hjelpe på. Et eller annet med slimet. Og tar selvfølgelig vitaminer i tonnevis. :o)

Uff, tenk hva vi må slite med! Løsning av egg, temping og testing. Det hadde jeg aldri forestillt meg bare for ett år siden:)

Vi får håpe at det til slutt kuommer noe godt ut av disse prøvelsene!

Fikk ikke ny med i går, hun var litt stresset så rakk bare å sette nålene. Det gjorde kjempevondt..rart hvorforskjellig det føles i forskjellige deler av syklusen!

Grapefrukt juice var ny for meg, da må jeg prøve det også da:)

Gjorde det mer vondt etter EL enn før? Jeg syns ikke det var vondt i det hele tatt sist gang, så spennende om jeg merker forskjell i dag.

Jeg er veldig fornøyd med å tempe, for da ser jeg at jeg ikke har hatt EL ennå, og kan fortsatt gjøre en liten innsats. :o) Hadde jeg kunne brukt EL-tester ville jeg trodd at EL var over, og blitt veldig utålmodig og håpefull når ikke tanta kom slik jeg trodde. Og til sist veldig skuffa... Men aller helst skulle jeg ønske jeg kunne hatt EL på samme tidspunkt hver måned, slik at jeg slapp denne testinga!

Temper du?

Jeg syns grapefrukt er veldig godt, men vet mange som ikke liker det. Jeg spiser det mest fordi jeg syns det er godt, men også greit om det kan hjelpe meg litt. :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...