Gå til innhold

Mange som er i beg. av 30'åra??

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er 30 og prøver for første gang.... Flere av dere som også har ventet til dere rundet 30 før dere satte igang?

Plutselig gikk det opp for meg at om noen år er jeg 35 og da skal det jo være vanskelig å bli gravid for første gang... Så vi bestemte oss for å prøve nå.... Fingers crossed.... kanskje det blir baby på oss neste år???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6432919-mange-som-er-i-beg-av-30%C3%A5ra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg blir 32 i februar, og er litt stressa ettersom jeg akkurat har gått over i min 7 pp. Fredag var de to stykker på jobben som spurte om jeg hadde planer om barn. Jeg sa: "Neeeei" og tenkte: jeg blik nok nominert til kongens fortjenestemedalje for naivitet, storkors med lang nese. Trodde jeg skulle bli gravid på første forsøk.

Annonse

Jeg er akkurat fylt 34 og prøver fortsatt på tredjemann etter en SA i uke 11 i juni. Kjenner at jeg begynner å bli litt stressa ettersom månedene går og ingenting skjer. Var aldri slik med de to første (9 og 2,5), men det er akkurat som om jeg først nå har blitt klar over at jeg nærmer meg 35. Har liksom alltid tenkt at jeg hadde allverdens tid til å få barn. Da jeg tok ut hormonspiralen i februar sa gynekologen min at jeg ikke måtte ta det som en selvfølge at jeg skulle bli gravid med en gang i min alder....!! Min alder!!!!! Jeg føler meg jo ung!!!!!

Jeg er vel mer midt i enn i begynnelsen av 30-åra, men jeg svarer likevel:) Fylte 34 tidligere i år , og har et barn på litt over 2 år. Prøver nå på nr. 2, og håper at det klaffer om ikke så altfor lenge. Brukte bare 4 pp på førstemann - det er akkurat 3 år siden jeg ble gravid, og da var jeg 31. Hittil har det gått 5 måneder siden jeg sluttet på pillen, men kan vel ikke "skryte av" å ha prøvd ordentlig i mer enn i 3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...