Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 ...og hang den i ett kjede rundt halsen. Våknet med vann i fingrene og fikk såvidt av gifteringen ved hjelp av såpe og vann, så nå får jeg ha den i et kjede rundt halsen resten av svangerskapet. Vil ikke risikere at den må klippes av senere i svangerskapet, det skjedde med bestevenninnen min og er skikkelig ergelig. Føles nakent og trist å ikke ha på seg ringen, men vet jeg får den på igjen etter fødselen (dvs en stund etter fødselen, for slik var det i hvert fall sist). Flere som allerede har fått vann i kroppen? Jeg er 23+5 i dag.
Gjest otilie79 Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Har ikke fått så mye vann i kroppen enda, men i mine forrige to svangerskap este jeg ganske mye ut, og regner med å gjøre det denne gangen også. Har tenkt lenge på å henge ringen i et kjede rundt halsen, da den allerede begynner å bli trang:( Er bare i uke 20, så det blir lenge å gå uten ring:(
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 24. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2006 Ja, det var det jeg også syntes... Forrige gang måtte jeg ikke ta av meg ringen før det var ca 1 1/2 mnd igjen, men nå har jeg fire måneder igjen... Trist å gå uten ring, men bedre enn å måtte klippe den av senere..
Bellen Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Uff, gruer meg stort til den dagen jeg ikke kan ha på ringen lenger. Har kun vært gift snart to månder og har ikke lyst til å ta ringen av. Merker at jeg begynner å hovne opp om kvelden, men håper jeg får ha den på litt til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå