Gå til innhold

I dag tok jeg av meg gifteringen min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og hang den i ett kjede rundt halsen. Våknet med vann i fingrene og fikk såvidt av gifteringen ved hjelp av såpe og vann, så nå får jeg ha den i et kjede rundt halsen resten av svangerskapet. Vil ikke risikere at den må klippes av senere i svangerskapet, det skjedde med bestevenninnen min og er skikkelig ergelig. Føles nakent og trist å ikke ha på seg ringen, men vet jeg får den på igjen etter fødselen (dvs en stund etter fødselen, for slik var det i hvert fall sist).

Flere som allerede har fått vann i kroppen? Jeg er 23+5 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke fått så mye vann i kroppen enda, men i mine forrige to svangerskap este jeg ganske mye ut, og regner med å gjøre det denne gangen også. Har tenkt lenge på å henge ringen i et kjede rundt halsen, da den allerede begynner å bli trang:( Er bare i uke 20, så det blir lenge å gå uten ring:(

Skrevet

Ja, det var det jeg også syntes... Forrige gang måtte jeg ikke ta av meg ringen før det var ca 1 1/2 mnd igjen, men nå har jeg fire måneder igjen... Trist å gå uten ring, men bedre enn å måtte klippe den av senere..

Skrevet

Uff, gruer meg stort til den dagen jeg ikke kan ha på ringen lenger. Har kun vært gift snart to månder og har ikke lyst til å ta ringen av. Merker at jeg begynner å hovne opp om kvelden, men håper jeg får ha den på litt til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...