Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei vennen.

Ville bare komme inn hit og gi deg en god klem, du er langt fra noen drittkjerring, det er helt sikkert! Du er en fantastisk jente som sprer glede rundt deg og alltid er koselig å prate med.

Det er lov å bli frustrert en gang i blant, og denne karusellen tar jammen på følelsesmessig. Ikke alle som skjønner det, og de som akkurat har begynt prøvinga klarer nok ikke helt å sette seg inn i hvordan vi har det.

Tenkte jeg ikke skulle svare på den teite tråden, slik at den blir dyttet nedover, men ville bare gi deg all min støtte. BliGravid er ikke som det engang var, dere er heldige har inne som har hverandre. Jeg klarer ikke helt å finne meg til rette i noe forum nå, så hopper litt rundt omkring.

Tenker masse på deg kjære venn, og håper du snart er igang med ny runde.

Masse, masse klemmer fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6432793-kj%C3%A6re-g%C3%B8ril/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk kjære venn.

De som kjenner meg, vet jo hvordan jeg er, og jeg føler også at jeg er langt fra noe drittkjerring. men jeg hever meg over dette nå, og håper innlegget forsvinner raskt. Har sendt to mailer til moderator, blir nok slettet snart..

Takk for støtte..

Er faktisk snart i gang med ny runde jeg, ikke lenge igjen nå!! Venter mens på onsdag, så nå går det fort i svingene håper jeg..

Tusen takk for god klem, sender en tilbake også, for jeg vet du også trenger en klem. Håper du har det bra. Du må bare være her i allefall, her er det bare koselige jenter.

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...