Gå til innhold

Javel...skjedd noe siden sist? I'm back :-)

Anbefalte innlegg

Ser at vi har en liten kranglefant her, jaja, sånnt må vi bare regne med. Ellers så registrerer jeg at det har blitt noen blå kryss i helgen :-) HURRA!!

Jeg har fått influensa og har tilbragt min hyttetur på fjellet på sofaen og i senga :-( Typisk!!!!!

Hyggelig å være tilbake :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6432789-javelskjedd-noe-siden-sist-im-back/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare vet vanlige ...0 sexlyst.....det er bare så INNMARI dumt når jeg ENDELIG fikk positiv el test.....grr.....natt til lørdag fikk jeg KNALL positiv eltest...og iogmed at jeg trodde el var over var sambo ute å festet...(jeg er syk og orket ikke) ...så hele gårsdagen gikk med på syting om hvor sliten og fyllesjuk han var...og i dag har han vondt i ryggen ..osv osv osv osv osv....i dag spurte jeg om han egenlitg ville ha barn....hehe..."nå flytter jeg hjem til mamma, orker ikke å ha en mann som ikke tenner på meg" sa jeg....men daaaaaa ble d styr da...åssen kunne jeg finne på å tenke noe sånnt??....bahhh..:FORDI JEG ALDRI FÅR SEX VEL! hehe...

Annonse

hehe..joda..er ikke sååå sur skjønner du...bare såååå utrorlig irriterende..ble SÅ glad da jeg så den positive testen...(testa på natten) hehe...fikk ikke sove engang...men hadde sex og han kom på torsdag....så håper d holdt..+ kankslje en runde i kveld...

Åssen har du hatt d på tur?

Jeg har IKKE hatt det bra :-(

På fredag tok jeg tidlig kveld, pga alt for god mat! Jeg forspiste meg sikkelig ;-) Så da ble det ikke noe fest og hygge på meg. Så våknet jeg lyn dårlig på lørdag og har igrunn siden det holdt senga eller sofaen. Er vel en slags dødelig veldig ille slags form for...forkjølelse ;-) Er i allefall dåååårlig over hele kroppen min! Føler meg snytt for hele opplevelsen. Bare ligget hele helgen og ikke røyka eller drukket. ÆSJ, jeg syntes synd på meg selv nå :-(

*snufs-jeg-er-syk-og-alene*

huffa..vet akkurat åssen du føler det...er selv syk..og ser ikke ut til å bli bedre heller....VIL BLI FRISK NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

Dødlig virus av værste sort ..helt sikkert! Tror det er en terroaksjon mot oss prøvere.....? hehe

SYND I OSS....jeg og er alene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...