Gå til innhold

nå skjønner jeg ingenting... kan noen hjelpe meg ?

Anbefalte innlegg

`Jeg hadde tanta på besøk den 16 aug..var på besøk i 3 dager..og når jeg har tanta på besøk blør jeg ganske mye.., så gikk det 2 uker og tanta kom igjen... denne gangen blødde jeg veldig lite.. trengte bare truseinnlegg og det kom mest på papiret etter jeg hadde vært på do...

Nå idag tidlig når jeg gikk på toaletten kom det rosa på papiret og 2 dråper i trusa.. men det var det... hva kommer dette av ? jeg har også mensenverkinger som jeg har hatt i 2 uker nå... får jeg tanta på besøk igjen ? er da ikke normalt å ha tanta på besøk hver 14 dag ?

Fortsetter under...

Har du hatt følelses messige ting som skjer rundt deg? Det kan også ha en innvirkning.... Ellers kan det faktisk hende at det er noe som skjer:-) At du kan være gravid..... alt er mulig....

Jeg brukte sprøyta i mange år, jeg slutta mai i fjor, så jeg har brukt hormoner for å sette i gang systemet mitt... Jeg har små blødninger aldri store, så jeg regner ut det jeg tror kan være el og prøver utifra det. Men jeg skal på ivf klinikken i mrg... Skal få litt mer hjelp der. Men om du også har nylig sluttet på pilla kan det meget godt være grunnen. Men ta en test etter hvert for å sjekke om du kan være gravid. Kvinne kroppen er en rar mekanisme....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...