Gå til innhold

Alle sammen i uke 20.....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Hopper over til uke 20 i morgen, så da svarer jeg her... :). Formen har vært topp noen uker nå, men i går og idag har jeg vært trett og slapp, og plutselig fått MYE mere vann i kroppen. Skal heldigvis til jm i morgen, så da får jeg sjekket dette.

Skrevet

Hei!

Er i min 20. uke. Formen er bra, men for første gang i går var jeg hoven i leggene. Litt ekkel følelse.

Skrevet

Jeg har endelig sluttet å spy, så jeg er kjempeglad!!! :)

Sliter med lavt blodtrykk, får fort kynnere, fått litt åreknuter på ene foten og er mer trøtt enn normalt. Er i uke 21 med tvillinger, og de sparker mye nå.

Men sålenge jeg slipper kvalme og oppkast, så er jeg såre fornøyd :)

Skrevet

20+ 2 jeg, da....

Her er og kvalmen ENDELIG gitt seg, er heller ikke så trøtt lenger.

Men hovne legger har jeg, ja.... :(

Skrevet

joda begynner å bli bedre, bare kvalm i perioder nå. er veldig trett og har mye vondt i hode og sliter med bekkenløsning

Skrevet

Heihei! :)

Joda formen er bra den! :) klager ikke der nei... MEN har begynt å fått vondt i rygg/bekken/hofter... Har prolaps så har vært plaget med dette før jeg ble gravid også, men gikk over etter 2 mnds hard trening i sommer... men nå begynner det å melde seg igjen... var egentlig forberedt på at det kom til å komme tilbake nå som jeg er gravid, men håpa på at det kom til å bli litt lengre uti svangerskapet da.... og ikke 5 mnd før jeg har termin liksom...

men tar en dag av gangen... går i 70% sykmelding fra før av pga rygg etc.. men fortsetter dette kan jeg ikke jobbe og må sykmelde meg helt igjen...

:(

Skrevet

Har vært i uforskammet fin form i alle ukene. Trøtt de 8 første, men alt går bra så lenge jeg har sluppet unna spying og sånn.. Syns VIRKELIG synd på de som må gjennom det. Det er tredje svangerskapet mitt, og har vært i denne fine formen hver gang. Har også hatt helt greie fødsler (i den grad det kan kalles GREIT å dr... ei kålrot :)

Er i full jobb, og herjer rundt som jeg pleier. Syklet laaang tur med mann og barn på lørdag, og livet bare smiler til meg!!

Skrevet

Formen er ganke bra den.. Blir veldig fort sliten i bena og er ofte trøtt men ellers er det ikke noe å klage på... Har også en enorm matlyst, det kan jo ha noe med at jeg sluttet å røyke i begynnelsen v svangerskapet.. Dette er første gang å jeg har ikke vært plaget med noe spesielt fra begynnelsen.. Er veldig glad jeg slapp spying da.. synes veldig synd på de..

Skrevet

Jeg er 20+0 i dag.

Jeg sliter litt med trøtthet. Vet ikke helt årsaken, men det kan være

pga jernmangel. Bekkenet har forverret seg, så i morgen skal jeg til legen og KREVE rekvisisjon med gangvansker på. Forrige gang hadde jeg ikke vondt nok, mente hun.

Ellers er formen ok. Babyen sparker kraftigere nå. Det er herlig å kjenne på bevegelsene.

Skrevet

kjenner faktisk hikking der inne?! Snodig følelse. Dessuten har den litt faste mønster- kaos aktiv når jeg spiser lakris og ananas biter (her snakker jeg MENGDER med ananas- det er min lille fetisj om ddagen), sitter jeg i stresslessen med bena på pallen, så er det texas der inne straks. Samme når jeg legger meg om kvelden.Helt texas- får ikke sove før den har roet seg betraktelig ned- og jeg har sovehjerte normalt, assa!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...