Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #1 Del Skrevet 24. september 2006 det er enten snakk om el her el tidlig i svangerskapet ikke noe om når man er mellom 9 og 12 uke , noen må jo snakke om det oxo da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 24. september 2006 #2 Del Skrevet 24. september 2006 Hva mener du? Jeg kan godt snakke med deg om det, jeg er i uke 12 selv. Det du mener, eller? Legg inn et innlegg om noe du, så skal du se at du får svar ;0) Hvis jeg ikke misforstod deg helt... Micropus i magen (har skiftet til sitt gode, gamle nick ;0)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 24. september 2006 #3 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg er i uke 9:) Kan godt prate jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**My little Miss drama and I** Skrevet 24. september 2006 #4 Del Skrevet 24. september 2006 Skjønner ikke helt hva du mener, men er i uke 11 her.. bare å snakke;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå