1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 24. september 2006 #1 Del Skrevet 24. september 2006 Hm, er rådløs, altfor mange navn å velge mellom... Litt info: -Vil ikke ha poppis navn. -Ikke navn fra isfolket. -Ikke gamle norrøne navn. -VIL ha et navn som alle kan uttale, enkelt/greit & gjerne SØTT Er født i 1980 selv så navn som: Linda/Kristine/Kamilla/Katrine osv. er ikke aktuelle. Har og tanter med navn som Berit/Merete/Britt som og er utelukket...... Noen med råd...??? PLEASE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #2 Del Skrevet 24. september 2006 Heisann.. Jeg syns Mathea er veldig fint navn. veldig søtt navn Ida Julie Malene Synne Emma , men det er jo veldig mange som heter nå da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. september 2006 #3 Del Skrevet 25. september 2006 Noen navn som kanskje oppfyller kravene dine: Ada Isa Lotta Milla Tilia Ea Lana Emeline Saga Mie Alva (selv om det egentlig er norrønt) Adele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 25. september 2006 #4 Del Skrevet 25. september 2006 Synne Ellen Mari Anja Henny Liv / Live Pernille Greta noen du likte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #5 Del Skrevet 25. september 2006 Vanessa Eileen katja Cecilia charlotte caroline katharina andrea alexandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. september 2006 #6 Del Skrevet 25. september 2006 Emilie Malin Mie Anine Othilie Sara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #7 Del Skrevet 25. september 2006 Synes Siren er et lett, kort og søtt navn, ikke poppis, men nydelig. Liker også Live/a, Erle, Ine. Hva synes du om disse da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 25. september 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 25. september 2006 Takk for mange flotte navn, føler bare at ingen passer til MIN baby... Flere som har det sånn??? Føler jeg leter etter et navn som skal si "klikk" med en gang, he-he!!! Men hvilket navn det er vet jeg ikke enda så flere navn mottas med TAKK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #9 Del Skrevet 25. september 2006 Maria, Anne, Maja, Elin? Liker du korte eller lange navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. september 2006 #10 Del Skrevet 25. september 2006 Johanna Mie Evelina Elea Kajsa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. september 2006 #11 Del Skrevet 25. september 2006 + Emelie, (ikke emilie, men emElie...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. september 2006 #12 Del Skrevet 25. september 2006 Hei:) Louisa Sunniva Christiane Anna Wilhelmine\a Tilde Maja Linea Vilde jenny Thelma Alma Alba Ira Rose Ava ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 25. september 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 25. september 2006 Til hun som spør om jeg liker korte eller lange navn så foretrekker jeg korte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #14 Del Skrevet 25. september 2006 nå kan det hende jeg nevner navn som er nevnt tidligere, men disse syns jeg er fine: Tine Kaja Ine Elida Mille Oline Tomine Maiken Isabel Dina Thea Luna June noen som kan passe til din lille prinsesse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #15 Del Skrevet 26. september 2006 Hva med en av disse? Tuva Thea Tiril Tonje Nora Aurora Alise Ella Ellen Eline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jippi74 Skrevet 26. september 2006 #16 Del Skrevet 26. september 2006 Hva med Frida, det er skikkelig kult og søtt! Ellers: Lotta, Oda, Liv, Synne, Anna, Anette, Mari, Stine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 26. september 2006 Forfatter #17 Del Skrevet 26. september 2006 Hm... Til de som ser på andre innlegg og så ser dere mitt innlegg der jeg skriver Leyna..... Har vel ikke "klikket" helt enda, he-he, men foreløpig er det det navnet som er øverst på lista, synspunkter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yessss Skrevet 26. september 2006 #18 Del Skrevet 26. september 2006 Leyna? Aldri hørt før,- uvant, ikke min smak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fallerifallera Skrevet 26. september 2006 #19 Del Skrevet 26. september 2006 Hva med Luna da? Nesten Leyna.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #20 Del Skrevet 26. september 2006 Lydia Linnea Ronja Sara Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #21 Del Skrevet 27. september 2006 Sanne er nydelig og Kaja er helt toppers... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå