Gå til innhold

Det skulle være: Noen som har sett......

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå blei jeg veeeldig nysgjerrig... Hvem er du, da, Anonym???

Har ikke vært her inne på lenge - hendene fulle og vel så det!!! men i dag har jeg en "fridag" - dvs skal ikke på sykehuset før i kveld. Lillemor her hjemme trenger også mamma'n sin!

Jo, Karl Teodor vokser og gror, pusten kommer seg for hver dag, og han er godt i gang med å spise selv. Når vi kan reise hjem vet ingen, men han utvikler seg hele tiden. Vi er dypt takknemlige for Nyfødt Intensiv avdelingen på Fredrikstad Sykehus... De gjør en kjempejobb, og uten dem som forlengelse av min livmor hadde det ikke gått så bra!!

Men du, Anonym... Si hei neste gang vi treffes der, da... Regner med at det er der du er - Han bikket over 2 kg for en uke siden,og det er ikke så mange som vet det, tror jeg!!

Hilsen en kjempelykkelig og kjempenysgjerrig

Jeg er ikke på intensiven sammen med dere... Var bare innom her og tittet litt rundt omkring da jeg skjønte at det måtte være deg som skrev... Jeg har ponnien min med føll hos dere, får litt info av K. når jeg spør hvordan det går med dere. Var så glad på deres vegne da jeg hørte at det gikk så bra, og skjønte at flere her var litt "bekymret" derfor skrev jeg det jeg skrev. Håper du ikke ble fornærmet over det... Venter selv i feb.

Ønsker dere lykke til videre!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...