amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 24. september 2006 #1 Del Skrevet 24. september 2006 Hei! Jeg har i dag akkurat fullført uke 9. Har vært en del på handlesentre i andre ærend og sett litt på baby ting. Har lyst til å begynne å handle litt, men syntes enda det er litt tidlig. Flere som har samme lystene mellom kvalmebyene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 24. september 2006 #2 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg må innrømme at jeg kikker litt ekstra på babyplaggene, ja... Gleder meg også til å få tilbake de nyfødtklærne som jeg har lånt bort til min søsters baby. Da skal jeg vaske dem og glede meg til å bruke dem igjen! Og så kikker jeg på ny vogn på nettet...he he. Hvis alt er bra på ordinær ul, så skal jeg kjøpe noe da for å feire. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. september 2006 #3 Del Skrevet 24. september 2006 eg må innrømme at eg har allerede kjøp to bebyplagg ble så fristet en dag eg var på kjøpesenteret.. klarte ikke holde meg er 10+3 nå, men kjøpte klærne da eg va i uke 8 ca,... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå