Gå til innhold

ang. temping...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg måler temp. i munnen om morgenen. (Har nettopp begynt..) Tempen har svingt enormt fra dag til dag. I går var den nede på 35,95 og i dag var den nesten en grad mer. Jeg har fortsatt mensen.

Er det noe galt med termometeret mitt eller er det usikkert å måle i munnen. Jeg tror det er et ganske billig termometer, men det er digitalt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hva du mener; Jeg har tempa i snart tre uker og bekymrer meg litt for om jeg vil klare å fange opp EL. (Har lang syklus og trgner med at det er denne uke). Tempen min har ikke svingt så mye som èn grad, men med ca 0,4.

Prøver å teste til samme tid hver morgen, men pga litt ulik døgnrytme hender det at jeg sovner igjen FØR jeg har fått testa og det blir litt senere..

hehe Termometeret mitt er kjøpt på apoteket.

Har hørt at det er bedre å tempe i rumpa.. Men er ikke SÅ desperat helt enda.. urk

Skrevet

Tempen er mere stabil om dere temper i rumpa. men temper dere i munnen er det viktig at den er godt under tunga, på samme sted hver dag. Det viktigste er at det er til samme tid hver dag og at dere har hatt minst 3 timer søvn først... husk å notere hvis dere har hatt urolige netter, drukket alkohol kvelden før, er syk osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...