Gå til innhold
Noe nedetid og ustabilitet mellom 14:10 - 14:30 ×

På min 14.dag så viser el-testen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kan jo høres sånn ut! Høres iallefall logisk ut at Lh stiger gradvis..?Hva slags bruker du? Jeg har en digital eltest (fra billige.tester.no) og den er så grei, enten negativ eller positiv.

Jeg har svak test-strek i to dager jeg, før jeg neste dag får nesten like sterk strek som kontrollstreken.. Jeg er helt sikker på at jeg har el den siste dagen det slår ut på el-tester, selv om streken ikke her heeelt like sterk som kontrollstreken. Har både stikninger i magen og el-slim....

Men dette kan jo også være individuelt som mye annet;)

Det høres jo logisk ut at den blir sterkere og sterkere, hvis man tester jevnt. Forrige syklus ble i alle fall mine tester svakere og svakere. (Hadde hatt el mens jeg var bortreist og håpa desperat at den skulle bli sterkere, men nei... )

Min er også slik.

Var helt blank i går, men svak strek i dag...

Jeg tolker d kanskje slik at det horomonet er på vei opp? Jeg håper i hvertfall...

:)

Men d er bare min 7 el 8 dag i dag da... Men tenker kanskje ting ikke er helt stabile siden jeg tok ut spiralen på fredag, kanskje systemet setter igang litt kjappere siden horomonene blir fjernet...

Heisann! Det går opp og ned så den blir ikke gradvis sterkere, har selv opplevd mange ganger at den er sterk, så nesten usynlig, så blir den positiv. Bare fortsett å teste du. Jeg er på dag 15 og heller ikke positiv test. .. Skal ta en ny en ikveld, for mine bruker å bli positive sent på kveld. Håper du får en positiv en snart da!!! Klem!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...