Gå til innhold

September: Var det kansje det ?


mamiLii-prinsen&lille frø

Anbefalte innlegg

Hei..

 

Unnskyld detaljene i dette innlegget, men må bare spørre: Når jeg var på do istad, var det en litt mellom stor slimklump i innlegget mitt. Det var helt gjennomsiktig. Hva kan det ha vært?Slimproppen?

 

Og igår,gjett hva? Jeg var nestensikker på at nå skulle det endelig skje. Jeg hadde vondt i mage og rygg, flere ganger utover kvelden. De var ikke regelmessige, eller mot slutten ble de litt regelmessige. Sånn ca hvert 20 min, men de ble heller ikke værre etterhvert, men var vondt nok. Klokka 2 på natta sovna jeg. Var så trøtt, men nå tenker jeg; Tenk om jeg ikke hadde sovnet, vill noe skjedd videre da? Hva tror dere at det var? En begynnelse eller bare sånne mase-rier ?

 

Håper noen vil svare meg litt her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ha vært slimproppen... Selv har jeg ikke opplevd den, verken i mitt forrige svangerskap eller nå.

 

Ellers er det garantert at det var maserier. Dersom det hadde vært ordentlige rier hadde de ikke stoppet opp. Har selv hatt (og har) masse av disse, og det kan være skikkelig slitsomt, men så lenge de ikke er regelmessige er det heller ikke noe på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...