Gå til innhold

Dere som bor i Oslo

b.alias

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oktober er bra!

Jeg har ikke fått vært med på de forrige treffene i Oslo, men har veldig lyst til å være med denne gangen. Egon på Paleet er vel et like godt sted som noe annet, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei!hehe.. jeg har fått termin 17. jeg nå da.. alt var bra på UL.fikk ikke vite hva slags kjønn det er. babyen lå med ryggen mot oss og knærne oppunder seg.. er veldig spent! kommer vel kanskje til å ta en xtra UL. har forresten sluttet å jobbe nå, så vi må møtes en dag assa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okay, da er du 7 dager etter meg, byttet teminer vi da.. he he.. vi har det samme problemet, den lille ville ikke vise om det ble en pike eller gutt.. men vi så ansiktet og fingrene som finket... var så moro.. skal på 3d ul i tønsberg den 23 oktober, gleder oss.. endelig får vi vite hva det blir.. har hjerte lyd som at det skulle vært en pike, men jeg trur det blir en liten gutt..

Var innom ski på tirsdag (igår) gikk forbi jobben din, men da var det ikke rart jeg ikke så deg.. hvorfor har du sluttet??

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg måtte slutte fordi jobben ikke ville tilrettelegge som jeg trengte. har endel vondt i ryggen. har nå begynt på svangerskapspenger i stedet for sykemelding. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjedelig at de ikke kan tilrettelegge for deg, men noen arbeidsplasser har ikke muligheten til det.. jeg er aktiv sm pga kynnere, er helt topp.. fungerer veldig bra for meg, slipper tunge løft.. Vi må ta en kaffe snart da, kan si ifra når jeg skal mot dine trakter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...