1 + 1 spire :-) Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Her går det så veldig opp og ned... Er det slik med dere også? Jobber dere enda? Har igjen 3 dager, og merker det skal bli godt å slappe av litt! :-)
1 + 1 spire :-) Skrevet 24. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 24. september 2006 Hvis dere lurer er høydravid akkurat det samme som høygravid!! :-)
lykkeliten født-23.10 Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Som "høydravid":) er nesten all energi borte vekk!!! Orker nesten ingenting, gjør d jeg må, men ikke noe mer.. Varm, klam, svett, vondt i bekkenet, vondt i rygg, drar på 20 kg extra!!! Nei skal bli godt å få bebissen ut ja:)
Gjest Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 haha...hos meg er det nettopp slik som hos deg... den ene dagen vasker jeg som en gal... og i dag har jeg ikke gjort noen ting... Hvor lenge har du igjen?
1 + 1 spire :-) Skrevet 24. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2006 25 dager... Men har fått vasket og strøket alle babyklærne nå da.. Herregud, for en jobb (har arva mye i tillegg til å få/kjøpe en god del...)!!
Gjest Skrevet 24. september 2006 #6 Skrevet 24. september 2006 jeg har 26 dager igjen.... håper og ber om at jeg får før tiden....
lykkeligmed3 Skrevet 24. september 2006 #7 Skrevet 24. september 2006 Her er det akurat på samme måte. Føler at det går lengre mellom hver gang jeg får arbeidslyst, uff jeg er så slapp å sliten. Sitter i sofaen å glor på to kurver med reine klær jeg skulle lagt sammen nå, hm spørs om jeg gidder i dag. Har vært sykemeldt i over 2 mnd nå.
tre@sko�fikk jente 1 dag over� Skrevet 24. september 2006 #8 Skrevet 24. september 2006 energinivået er schizofrent for tiden. Full 'hurra hei og hopp' i det ene øyeblikket til 'jeg orker ikke å bevege øyelokket' i neste - rart. For når jeg er full av energi så har jeg helt glemt hvordan det er å være sliten. Men generelt har jeg mest av masse energi. Sover mindre og er lys våken i senga tidlig på morgenen (og det kommer desverre ikke av at jeg våkner av rier eller andre kjekke ting som kan tyde på at det kommer fødsel)
inger l Skrevet 24. september 2006 #9 Skrevet 24. september 2006 Hei..Har igjen 26 dager og her er det virkelig opp og ned med formen... En dag, flyter over av energi en annen absolutt helt tom... Blir virkelig deilig og få han ut!!!! men alt er nå klart til han kommer da.... Hadde håpet at han kom nå jeg da.... Alle mine fire andre barn har kommet føre tiden.. Ha en fin kveld
<3 Jentemafian <3 Skrevet 24. september 2006 #10 Skrevet 24. september 2006 Lite med energi her i gården ja. Har blitt forkjøla jeg, akkurat som d ikke var tungt nokk fra før å puste. Håper formen blir bedre snart. Har vært sykmeldt i 3 uker nå og har 1mnd igjen, lei av magen og lei av alt ubehag. Vil ha ut snuppa mi nå jeg. Har klær på snora jeg også som skulle vært brettet sammen og lagt i skapet men ikke i dag...........
1 + 1 spire :-) Skrevet 24. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 24. september 2006 Bra at det ikke er bare meg da! Men gruer meg litt til å slutte å jobbe også... skjønner nå at jeg kommer til å savne det! Har dere andre forresten pakket den derre sykehusbagen?? Synes de er litt vanskelig å sette igang med det... Klarer liksom ikke å bestemme hva jeg skal ha med. Men har nå fått høre at jeg MÅ huske hårstrikk! Ikke at den fyller hele bagen da :-)
Nicita73 Skrevet 24. september 2006 #12 Skrevet 24. september 2006 På minussiden, spesielt om kvelden...skal jeg gjøre noe må jeg få det unna på morgensiden. Jeg har pakket baggen, tror jeg har fått med meg det viktigste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå