Gå til innhold

Til Brumm...!!!!!

Tullemor1 & Gullemitt :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Tullemor1!!!

Så kos at du spør:o) Går bra med meg:o) Litt sliten idag, var ute igår... Benytter sjansen nå før oppstart!! He he.

Tenk, er jo bare 5 dager til spraystart!! Du beg også på fredag? Når skal du ha første kontroll hos gyn? Jeg skal 23 oktober.

Ja, tenk om vi skal samtidig! Hadde vært kjempe kos. Vi skal bo på sas hotellet. Denne gangen skal jeg være tidligere ute med bestillingen, så vi får rom. Sist bodde vi på Scandic, og der skal jeg aldri bo igjen. Får rabatt på sas, så da velger vi nok det. Skal være der noen dager ekstra også, kose oss litt mens vi er der:o)

Hvordan går det med deg? Du er nok like spent som meg! Er vår tur nå!!!

Ha en fortsatt fin søndagskveld:o)

Klemmer

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6431329-til-brumm/#findComment-6437398
Del på andre sider

Hei Brumm... åh så koselig.. ja nå er det bare 3 dager igjen hihi

Her er min plan: skal spraye frem til 15/10 og da starter jeg med sprøyter og fortsetter å spraye frem til 23 okt og da skal jeg på ultralyd samtidig som deg hehe skal se vi ligger der nede samtidig hehe

Men jeg har ikke fått noe dato for uttak osv, så litt vanskelig å bestille hotell nå. Men hva var galt med Scandic da?

Får se hvilken dag det blir vi skal ned og hvordan vi gjør det, har litt lyst å være sykemeldt ei uke etter vi er ferdige, fordi jeg har så stressende jobb..

Tenk om vi kommer ned sammen hehe det hadde vært kjempekoz...

Syns det er så mye papirer og mye greier jeg hehe går trill rundt for meg!!

Skal ut med jobben på torsdag og jentene på fredag, litt dumt siden jeg starter spraye på fredag men det blir siste gang jeg inntar alkohol så jeg håper det går greit..

Vi får holde hverandre oppdatert for dette er kjempe spennende og gøy siden vi begge skal ned... klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6431329-til-brumm/#findComment-6459308
Del på andre sider

Hei!!

Nå er det bare 7 og en halv time til spraystart:o) Gleder meg til å starte igjen!!

Ikke fått dato for uttak heller, får ikke det før noen dager før. Men tenkte å reservere når det nærmer seg. Scandic var ikke noe særlig for oss. Ikke rent på rommet og det så ganske falleferdig ut...ikke nattbord... Jeg hadde lyst til å bo et sted med deilig seng!!! hi hi. Når en skal være en del på rommet, synes vi det er deilig med litt finere:o)

Hadde vært veldig kos om vi skal dit samtidig!!!!!

Hvor i Norge er du fra? Vi er fra Oslo:o)

Vi reiser på høstferie imorgen tidlig. Har pakket litt rødvin:o) Kan jo kose oss litt! Når sprøytestart er, er det ikke mer av den slags....

Men nå må jeg sove...skal kjøre langt imorgen.

Natti natti

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6431329-til-brumm/#findComment-6491215
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...