Gå til innhold

hm..sniker meg inn til dere erfarne for å spørre om noe med EL,håper ingen blir sure av den grunn:)


kjapttrygtogbilliigKIWIKIWI

Anbefalte innlegg

hei

 

snublet over noe info på babyverden om at dersom en har flere positive el tester er EL først når de begynner å bli negative igjen. men ingen kunne bekrefte dette. noen professorer i EL her som kan hjelpe meg??? lurer på om jeg har bomma totalt denne PP.

 

hadde 4 dager med positiv el test. og "sparte opp" og hadde bare sex den 5.dagen(1.med neagativ...)

 

håper noen har peiling eller erfaring sånn til neste gang bare...

LiljaPilja

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skulle noen bli sure??!! :) Nei fysjamei ( datra ser på Karius og baktus, og de sier det hele tiden)

 

Men over til EL. Jeg er ikke ekspert eller lege, men jeg bruker jo klinikk for og bli gravid. Bruker EL test og har EN sjangse hver pp, for inseminasjon. Og jeg må si at jeg tror du har gjort helt rett nå. Egget kan "ombestemme" seg, og ikke komme alikevel, og da vil det kanskje komme neste dag istedet, og gi positiv test. Dette kan skje dag etter dag, frem til dagen før det skal løsne. Men om du har mulighet til og ha sex hver eneste dag, så hadde jeg heller gjort det. Det skal bare være når mannen har dårlig kvalitet at det er lurt og ha sex bare annenhver dag!

 

Håper dette hjalp noe, og lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, for jeg fikk ikke utslag på el- tester. Jeg gikk over til å tempe, og det funket veldig bra for meg (ble gravid første perioden jeg tempet :-). Du har vel spurt inne på Bli Gravid? Der er det mange som har peiling! Også kommer det vel an på hvilken el- test du bruker.

 

Ps. Som Regnbuemor sier, er det bare å ha sex hver dag. Det hadde vi! Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...