Gå til innhold

mange positive ELtester

kjapttrygtogbilliigKIWIKIWI

Anbefalte innlegg

hei

snublet over noe info på babyverden om at dersom en har flere positive el tester er EL først når de begynner å bli negative igjen. men ingen kunne bekrefte dette. noen professorer i EL her som kan hjelpe meg??? lurer på om jeg har bomma totalt denne PP.

hadde 4 dager med positiv el test. og "sparte opp" og hadde bare sex den 5.dagen(1.med neagativ...)

håper noen har peiling eller erfaring sånn til neste gang bare...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6430837-mange-positive-eltester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også lest at eggløsningen ofte skjer dagen etter siste el-slim-dag, men at dette varierer veldig fra person til person. Så jeg tror ikke du har gjort noe galt! Egget lever jo gjerne i opptil to døgn! Men spermiene kan holde ut enda lenger, så man kan like gjerne kjøre på fullt hele perioden! :) Har selv el rundt disse dager, tror syklusen min er litt usikker på seg selv, har tenkt å teste senere idag! Kjærsten kommer også hjem fra seiltur, så da skal vi virkelig hoppe i høyet så flisa setter seg! :) Lykke til!

Fra første utslag på e.l-testen, er det eggløsning i vente de neste døgn, så da er det bare å kjøre på.hehe..noen har funnet ut at det er forskjell på tester; en test viser positiv morgen, en annen test ikke positiv før kveld, så da bør mannen ha samlet opp litt! ;-)Mye frisk sperma kan leve opp til 6 døgn, mens et egg bare er mottagelig i ca1 døgn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...