Gå til innhold

Når kom kvalmen og tissingen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen av delene jeg.

Kvalmen er jeg jo bare glad for, men jeg trodde at dette var sånnt alle opplevde litt. Når kom den da?

Også tissing da, trodde det var noe alle opplevde, men jeg har ikke merket noenting. Når kom dette da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke kvalm ennå, men begynte vel å fly på toalettet mer enn vanlig allerede før ikm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er jo ikke kjempelangt på vei, men for meg har det vært veldig periodevis; tissing var det mye av i uke 4 og 5, måtte på do i ett sett. I begynnelsen av uke 6 kom kvalmen, men varte bare tre dager. Men vet jo ikke om det kommer tilbake etterhvert.

Det må jo være de dagene livmora vokser at det er mest tissing pga press på blæra og det skal den jo gjøre ganske mye?

Noen merker jo verken kvalme eller tisseraid, og det er vel ikke halvgæernt? Du har/ får kanskje andre symptomer å "kose" deg med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..jeg har blitt kvalm i dag..er 6+2.. jeg begynnte med tissinga før ikm..jeg er oppe hver natt å tisser..men er ikke plaget av det...går helt fint..men nå er jeg litt glad for at jeg har blitt kvalm...for jeg har spist som en gris disse ukene...å nå vil jeg ikke ha noe...lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo:)

Det er jo svært individuelt.

Jeg har ikke flydd så ofte på do,enda jeg drikker ganske mye væske.

 

Derimot kom kvalmen sigende etter noen dager etter ikm.Det begynte veldig "pent" med bare litt kvalme om etterm.

Men fra en uke etter ikm har jeg hengt over do og vært ubeskrivelig kvalm hele døgnet.Blir kvalm av å drikke,å lukte,ikke å spise,av å spise og kan ikke tenke på mat-U name it=/

Men,men-trøster meg med at det vel går over snart,selv om formen er skrall for tiden.

Er 6+6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei!

Første gang jeg var gravid merket jeg ikke noe til kvalme i det hele tatt, men med nr 2 var det omvendt. Da var jeg kvalm hele tida fra første stund, kasta opp og hadde det ikke særlig bra de første 16 ukene. Har lest at det kan ha noe med kjønnet på barnet å gjøre - viss du bærer en gutt er du frisk, er det en jente blir du syk - og det stemte på meg!

Venter nå min tredje, og er 9 uker på vei. Er morgenkvalm, og har perioder på ettermiddagen der jeg er skikkelig dårlig. Og er skikkelig plaget av halsbrann!! -Kanskje det blir en jente til?

Det med tissingen har vel egentlig vært likt alle tre gangene... Springer på do rett som det er (fra ca uke 6), også om natta, da er jeg oppe 1-2 ganger. Menmen, litt må man jo tåle da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...