Gå til innhold

Positiv test, så negativ???


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg testet meg forrige helg. Fikk da svakt positivt. Jeg testet igjen noen dager senere, og fikk negativt.

 

Noen andre som har opplevd dette?

 

Har ikke hatt noe blod eller noe annet som har komt ut! Skjønner ingenting nå jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første gang jeg var gravid, testet også positivt. Så en uke etter negativ. Jeg ventet 14 dager tok ny test og den var blitt positiv igjen.

vet ikke hvorfor, kansje den andre var ødelagt.

Vent ett par uker, så tar du ny test, hvis ikke mens eller blødninger kommer først..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for rast svar! Ska prøva å venta nogen dager og se. Vet ikke hvor langt jeg er på vei, for jeg har ikke fått mens tilbake etter fødsel. Minsten er 3 mnd.

 

Mistet 3 ganger før jeg fikk han, så er litt redd det skal skje igjen.

 

Men tenker som så at så lenge det ikke kommer ut noe, så kan det vel ikke være sa. Men kan det være ma?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd samme...fikk svakt positivt, men dagen etterpå negativt, dagen etter der fikk jeg svakt positivt og om to dager negativt igjen, noen dager etter det fikk jeg svakt positivt med strimmel men negativt med CB.

 

Så GANSKE forvirret her, i og med at jeg trodde at det ikke går an å teste svakt positivt uten å ha hcg i urinen. Og jeg har ikke fått mensen, og ikke hatt noen blödninger heldigvis:)

Og 3 svakt positive tester kan vel ikke ALLE väre feil? Jeg hadde skjönt om det var bare en liksom...feil på testen el noe sånt men 3 stykker på noen dager??

 

Skal til gynekolog på slutten av uka...da får jeg svar etter ultralyden håper jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har fått så mye HCG ennå kan det være for lite til at det slår ut på alle prøvene. Kanskje det var lenger siden du hadde tisset eller du hadde drukket mindre da du tok den første som var positiv?

Prøv igjen med morgenurin i morgen, så får du nok positivt igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...