Gå til innhold

Når kommer mens etter fryseforsøk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Sunniva..

Jeg leste det forrige innlegget ditt akkurat nå (vært på jobb), og vet du? jeg ble skikkelig lei meg da jeg leste hva som hadde skjedd.. Håpet så inderlig for deres skyld at det hadde gått den rette veien. Uff, det var trist, men som du sier, man må bare prøve å se fremover. Tenker ihvertfall på deg, og vet godt hvordan du kan føle det.. Jeg ønsker dere bare lykke til med neste forsøk *smiler*. Skal selv inn på fryseforsøk mest sannsynlig 1. november, det er uken før jeg fyller 40.. (10. nov)!!

Vedr. spørsmålet ditt "Når kommer mens etter fryseforsøk?" så fikk jeg mens 15 dager etter innsett, og 21 dager fra eggløsningssprøyten ble tatt). Jeg skulle ta grav. test på 16 dag, men kom aldri så langt. Kanskje litt vanskelig å sammenligne med meg da du har gått over "menstid", først testet positivt..og deretter negativ.. Kanskje legen din kan gi deg bedre informasjon:o)

Vel, Sunniva.. jeg ønsker dere masse lykke til, og jeg håper vi fortsatt kan holde kontakten.

Masse knusere fra Danmark

hei!

Først og fremst vil jeg si at det var trist at det ikke gikk bra denne gangen. Skjedde nesten det samme med meg for ca 1,5 uke siden.

Jeg har hatt 4 frysforsøk, og da har mensen kommet ca 3-4 dager etter at jeg har sluttet på medisinene.

Ønsker deg lykke til videre!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...