Gå til innhold

Drittlei

Anbefalte innlegg

Skrevet

av å bare gå hjemme...

Dagene går så sakte, og glir i ett. Merker ikke engang at det er helg, omtrent...

Har begynt å brodere, sitter og bimmer, ser litt på tv, leser litt...

Føler jeg går på veggen snart, og det har bare gått to uker til nå....

Sånn her skal jeg ha det leeeenge... Sykemeldt fram til termin i midten av januar....

Jeg vil være sosial!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff skjønner hvordan du har det. Det er vel grunnen til at jeg prøver å jobbe litt lenger. Men tror ikke det går så alt for mye lenger. Bekkenplager med meg. Hva er du sykemeldt for? Jeg har nå sykemelding på 25%, med beskjed om tilrettelegging på jobb. Men det har ikke vært så lett å få til denne tilretteleggingen, så jeg har så vondt etter jobb. Skal til legen i morgen, så får se hvordan det blir da. Er jo som du sier kjedelig å bare gå hjemme også. Men hva skal man gjøre da?

Lykke til videre. Ingen gode tips om hva du kan finne på desverre.

Skrevet

Sykemeldt pga bekkenløsning.

Så er mange ting jeg ikke klarer å gjøre..

Vaske hus og sånt får jeg ikke gjort om dagene, og ikke gått lange turer. Så det begrenser seg veldig hva jeg får til å gjøre.. Blir bare så drittlei av å bare være i mitt eget selskap, lyst å være litt sosial. Men folk flest er jo på jobb evt. skole på dagtid. Og jeg er innflytter her jeg bor, så kjenner ikke så mange uansett...

Skrevet

Oof.. enda ikke fått napp på "kontaktannonsene" dine?

Skjønner deg innmari godt.. jeg er under sitte stille påbud, og klikker de dagene jeg ikke kan gå på skolen. Har så lange dager til tider, og da må jeg kutte ned.

Hmm.. skulle gjerne hjulpet deg, og blitt gravidvennen din jeg.. hehe. men er jo ett godt stykke fra da :-(

Skrevet

Uff, ja...

Nei, vært heller laber respons..

Har fått en ny msn-kontakt, som jeg kanskje skal møte etterhvert, dog..

Men det er vel det eneste, dessverre...

Er bare så utrolig drittlei nå om dagene... Hjelper ikke at jeg føler meg skuffa over jobben, som ikke har gitt livstegn én eneste gang heller, for å høre hvordan det går eller noen ting.

Godt jeg har bursdag i morgen iallfall, og at sambo er ferdig på nattevakt kl 7 i morgen tidlig, og blir hjemme heeeeele dagen for kose sammen med meg :)

Blir vel noen telefoner fra venninner som bor langt borte, og familie, da, så iallfall én dag med litt mer oppmerksomhet :)

Skrevet

*vinker*

Hva med meg, da?? :o) Jeg kommer gjerne oppover og besøker deg en dag! Eller du kan komme ned til meg, eller vi kan møtes et sted! :o) Men, vi har jo kontakt pr mail, da, så vi kan jo avtale nærmere der...

:o) Ønsker deg en fin søndag!

Klemmer fra

Skrevet

Jaaaa

Når du en gang sjekker mailen din ;)

Kom og besøk meg!!!! Hehe

Nå har sambo ferie neste uke (uke 40), så blir godt med noen dager hjemme sammen med han da... Satser på vi får gjort litt da, og ikke bare sitte hjemme...

Men ellers må vi finne på noe en dag, ja! De dagene han jobber, har han stort sett bilen, og da er det vanskelig for meg å komme meg rundt. Så hvis du har mulighet å komme til disse trakter, er nok det enklest for meg... Men vi avtaler på mail etterhvert :)

Skrevet

*burde kanskje sjekket mailen før jeg sa noe, ja*

Hehe! Jo, det er muligheter for meg å komme oppover. Vi kunne jo tatt en tur til Lillestrøm og gått på kafé eller noe? Vet at du ikke skal gå så mye, så kjøpesenter-gåing/-vagging er kanskje ikke så lurt; men en kafé kunne vi jo finne, og sitte_så_rolig_vi_kan? :o)

Tar en "sveipe-runde" gjennom diverse forum her nå, før jeg logger av BiM og sjekker mailen. Og SÅ gjør noe fornuftig som oppvask/klesvask m m... *urk*

Snakkes, da! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...