Gjest Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 KOMMER DU DEG PÅ FØDEN,MOHAHAHAHAHAHAH.... leste tråden din,og svaret til meg....jipppppppiiiiiiiiiiiiiiiii =0) er rier,garantert.men opp å gå,for da blir di regelmesssige hvis det er ekte saker.og di kommer kjappere.gud,hvorfor slo jeg ikke på datan tidligere......vræææææhllll er du her ennå,eller er du reist fra meg??snufs...og JIPPI!!!! HÅPER DU ER I GANG JEG. funka vist støvet alikavell...=0) blid i slimet er slimproppen,helt normalt.den var lang,seig og som tyggis hos meg.litt sånn gulfarge på... nå er jeg spent,er du her eller er du dratt??
Gjest Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 riene blir regelmessige etter hvert,men aktivitet hjelper for å få litt fotgang.jeg gikk og gikk jeg,hehe... håper du oppdaterer meg,hvis du er her... JIPPI.....NÅ ER SNART LILLE GULLET HER =0) PS...hvordan er nervene til pappan da???
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Er DESVERRE her enda! De er kraftige men veldig sjeldne!!! FAEN ATLTSÅ! kommer bare hver 20-30. minutt! Skjønner ikke det helt... hva er dette?? antageligvis bare masrier... synes du jeg skal ringe sykehuset og spørre dem???
Gjest Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 maserier kan det ikke være....jeg bestemmer herved at du er i fødsel,og nå SKAL du få voooondt =0) mine var veldig ujevne,og kom med 1 timers mellomrom til å begynne med.fikk di første i sykebilen.men hos meg gikk jo vannet først.... så da jeg fikk opp å gå kom di ikke oftere,men rundt 19.00 starta di for fult.da kjente jeg di noe inn i h.......men kun den siste timen var ille.... ring å hør med sykehuset.så kanskje di skjekker deg,og da blir det værtfall fart på sakene...hvordan kjennes di nå da?? har du vondt i rygg og nede ved bekkenet når di kommer eller??
Gjest Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 hallo......er du dratt eller???? åhhh,nå maser jeg vettu.....
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 24. september 2006 #6 Skrevet 24. september 2006 Er her jeg! Det har tatt seg litt opp igjen.. kommer nå med ca 4-5 min mellomrom! Helt j**** vonde! håper de ikke gir seg!!! Ringte til sykehuset i stad før de ble tettere og hun sa at jeg ikke var i fødsel enda! At jeg kunne gå rundt sånn i flere dager! Jeg får bare se det litt ann nå...
Gjest Skrevet 24. september 2006 #7 Skrevet 24. september 2006 sa hun du ikke var i fødsel???? hva i svarte er du da,hvis di er så vonde???? du får holde deg aktiv å se hvordan di blir da. =0) er så sikker på at det er din tur ja,hehe...morro da =0) mine kom uregelmessige,og da jm ville jeg skulle ta tia,slik at hun hadde noe å gå etter....ja,da kom di hvert minutt gitt,og jeg ble himla overraska....hehehe.....hvis du har mye vondt når di kommer,så få mannen til å massere korsryggen.det hjelper innmari.(ikke for meg,jeg måtte ha konstant trykk) hjalp meg veldig å gå også..nytta iværtfall ikke å stå her..jeg er like spent som da jeg ble mormor jeg,hehe...
Gjest Skrevet 24. september 2006 #8 Skrevet 24. september 2006 hvordan går det,er di værre eller??? jeg maser,vet det......men er sååå spent vettu =0)
Gjest Skrevet 24. september 2006 #9 Skrevet 24. september 2006 okei,da rekner jeg med du har dratt på føden....=0) eller??? lykke til vennen,skal tenke MASSE MASSE PÅ DEG =0) å så får jeg vente leeeenge på å høre hvordan det gikk....hrmph.... gleder meg til å høre hele greia,og til å se bilder av gullungen. masse klemmer fra meg =0) ps...hilser til pappan også...blir nok en stri tørn på han også,hehe =0)
Gjest Skrevet 24. september 2006 #10 Skrevet 24. september 2006 "dytter" en siste gang før jeg slipper jubelen løs og danser på bordet i ren lykke =0) nå er jeg 99 % sikker på at du er i fødemodus,hahaha jippi og hurra !!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå