Gå til innhold

antatt pedofil lusker rundt barnehagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

en antatt pedofil mann nærmere 60 lusker rundt barnehagen til eldstemann.. Han har fått tilsnakk av personalet flere ganger, men fortsetter å opprette kontakt med barna!! "alle" ungene kjenner ham, sier han er "grei", han har en hund som han bruker for å komme i kontakt med ungene.. Har sjekket ham ut, og han har mange anmerkninger på seg ,men har ikke blitt siktet for noe.. Han har visstnok blitt anmeldt mange ganger, men han er skikkelig guffen!!

Nå skal barnehagen også anmelde ham, men det er utrolig ekkelt å vite at en sånn type går løs, uten at politiet får gjort noe som helst!!

Vi bor jo i et område hvor eldre barn kan leke mye ute uten tilsyn, men nå slipper ikke jeg ut mitt barn uten at jeg ser henne til enhver tid,ihvertfall!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som er noe skikkelig dritt er at politiet antageligvis ikke har lov til å gjøre noe med det, selv om det er klart merkelig at han lusker rundt en barnehage og kontakter fremmede barn... får håpe personalet i bhg skjønner såpass at de holder et øye med ham hele tiden hvor han er i nærheten da. BLir så sinna på sånt..

Skrevet

Er helt sikker på at de aller fleste barnehager tar et slikt tilfelle veldig seriøst, og holder et enda bedre øye med alle barna/han.

Men gud, ja, så utrolig ekkelt.

Skrevet

Barnehagen har informert oss, og dette var tema på foreldremøte, så de tar dette veldig seriøst! Veldig dyktig styrer som har prøvd å jage bort denne personen flere ganger! Men uansett hvor mye de passer på så er det jo så fort gjort! De fleste av oss bor jo i området rundt barnehagen,hvor denne personen stadig er på tur med denne hunden sin, så det vi engster oss for er jo at han har klart å opparbeide seg en tillit hos barna, som kan føre til at de går med ham i et ubevoktet øyeblikk!!! Han har visst vært kjeppjaget fra barneskolen i området, og politiet har vært og snakket til ham et par ganger,visstnok pga at han har prøvd å ta bilder av barn som bader om sommeren..

Uansett så er det jo dritguffent å ha sånne kryp rundt seg i hverdagen, han er skikkelig ekkel - nesten prototypen... Vi har jo vegret oss, ingen vil jo drive heksejakt, men han oppfører seg IKKE normalt ifht unger, ingen koselig bestefarstype på tur med hunden...

Skrevet

Huff, hadde samme problemet i barnehagen til mine for et par år tilbake.

Det var så ekkelt å tenke på.

Heldigvis tok barnehagen dette veldig alvorlig og satt "vakt" ved inngangen til barnehagen når barna var ute å lekte.

Klarer ikke i min villeste fantasi forstå at folk kan bli så sjuke i hodet å tenne på små forsvarsløse barn, fy faen.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...