3 rosa og en blå Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 yes endelig sa er dagen her og i morgen er jeg pa to siffret tall..dette gar jo fort og snart er lille gutt her..gleder meg ...
DiddiDaddi Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Så deilig når det blir et tosifret tall ) Kos deg de neste 100 dagene, nå går det nok fort! Kommer etter deg om et par dager, gleder meg )
3 rosa og en blå Skrevet 24. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2006 takk! ja na begynner jeg kose meg med gravidteten fordi endelig sa er jeg fri de plagene jeg hadde for i svangerskapet.. men det begynner a merkes at det ikke er sa lenge igjen ogsa fordi man er blitt tyngre i kroppen og masse kynnere.. det er mye forskjell na enn far 10 ar siden ja da jeg var gravid forste gangen.. lykke til videre du ogsa..
Skilpadden Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Så deilig da... Jeg var så glad på torsdag, for da hadde jeg 200 dager igjen, så jeg har litt lenger å vente. Kos deg med magen din de neste 100 dagene!
ina:) Skrevet 24. september 2006 #6 Skrevet 24. september 2006 Hipp hipp hurra hurra hurrra for deg:)))))
2- barns mamma Skrevet 24. september 2006 #7 Skrevet 24. september 2006 grattla...jeg og har 100 dager igjen i dag.ser vi har samme termindato også..og jeg venter også gutt...koselig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå