Gjest Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Er det sånn at etter du har fått ditt første barn, at puppene får sin endelig størrelse? Venter min første i feb/mars, og er litt redd for at puppene mine skal forbli sånn som de var før jeg ble gravid.. altså, STORE. Spesielt nå, er det helt jævli.Unnskyld uttrykket. Det verker i dem, jeg kan ikke sove på magen og på sidene pga av de, kan ikke løpe/jogge og har vondt i nakken og ryggen når dagen er omme. Hva skal jeg gjøre? Var så vondt en kveld at jeg måtte ta til tårene.. Er de sånn etter fødsel og amming, vil jeg ta brystforminskning...Noen som veit noe om det?
Gjest Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Leste noen her inne på BIm tidligere som sa at de ble sånn videre. Men JM sa at normalen var ofte å få litt mindre pupper etter amming enn man hadde før. Fordi vevet trakk seg veldig sammen etter melk og hovenhet... ikke godt å si gitt.. :-)
3 rosa og en blå Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 hei hvis disse plagene er der etter amming og at du blir sykmeldt pga dette sa har du en god grunn far a fa oprasjon og fa dette dekket..jeg kjenner flere som har fatt det. snakk med legen din om dette. jeg skal soke a fa dem oppstammet etter fodsel og amming da mine er slappe pga jeg har gatt ned en del kilo og etter a ha ammet 3 + 1 til i januar sa ser dem ikke ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå