Gå til innhold

Første EL etter p-piller...

Anbefalte innlegg

Jeg sluttet på p-piller 9.sept.. Etter det begynte jeg med eggløsningstester... og tror jeg har eggløsning nå, har to sterke streker. I så fall er dette er føste eggløsning og første reelle mulighet til å bli gravid etter p-pillene... Nå er det vel bare å prøve full rulle.... og så er det vel bare å vente på IKM som skal være uke 41 om alt går etter kalenderen.. Veldig spennede... ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6429816-f%C3%B8rste-el-etter-p-piller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann. jeg sluttet på piller for 2 uker siden i dag. midt i brettet. men hvordan finner jeg ut om jeg har EL? ser ut som om du har mer peiling enn meg.. var på apoteket og der var eggløsningstester til 265 kr! mer enn min økonomi har råd til akkurat denne måneden. Har vært litt hvitt slim på dopapiret mitt i de siste dagene. kan dette være EL?

og når beregner man IKM?

Lykke til baby i 2007!! Dette blir spennende:o)

Til non-stop: Vil anbefale denne nettsiden: pernille.info

Her finner du utrolig mye info. Har lært mye her! Her står også el slim beskrevet og du finner litt bilder. Skikkelig bra side! Lykke til:o)

Annonse

Heia.. Jeg har nok punget ut på eggløsningstest på apoteket, men tenkte at om de var så effektive som jeg hadde hørt, var det vel invisterte penger... Men har hørt at man kan ta temperaturen også (men det har ikke jeg prøvd). Er enige at de er dyre. Blir det ikke full klaff nå får jeg sette meg inn i dette med å måle temp.... ;) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...