Gå til innhold

klexane


Gjest

Anbefalte innlegg

prøver igjen jeg, er det noen andre som har erfaring med klexane sprøyter(blodfortynnende), jeg har hatt to aborter og har nå fått påvist at blodet mitt er for tykt og det er fare for blodpropp.jeg må sette sprøyte daglig i magen hele svangerskapet mens jeg har hørt om andre som kun går de første 12 ukene.er det noen andre som bruker det eller som har gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.. Ej jobba på sjukehus, og he sjøl ei veninde om fikk blodpropp i foten i uke 12. Ho sette klexane heile svangerskapet og må over på tabletter (marevan) etter svangerskapet, så ditte e normalt.. =o) So ej trur ditte blir vurdert individuelt fra person til person, ut fra allvorsgrad. Hvis legen he sagt du skal ha det heile svangerskapet, kan du trygt gjør det..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har hatt blodpropp i lunga og setter fragmin hver dag og må gjøre det i hele svangerskapet. Jeg gjorde det i forrige svangerskap også, og synes ikke det er noe pes. Tenker at det er bedre å gjøre det enn at fosteret skal dø eller at jeg skal bli dårlig. Det eneste problemet er at det er litt vanskelig å sette sprøyter helt på slutten av savngerskapet, og da kan det være greit med litt hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...