Gå til innhold

tung i kropp og sjel

Anbefalte innlegg

Skrevet

har 7 uker til termin, har hatt et problemfritt svangerskap så langt, men nå føler jeg meg tung både i kropp og sjel... Har bare lagt på meg 7 kg, men magen er stor og hard og alt er tungt. Tungt å gå, tungt å sitte, får vondt i ryggen og bekkenet av begge deler.

Men verst er psyken, er ikke verdens mest sprudlende til vanlig, men hvorfor så tung nå? Er dette vanlig, folkens?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje vanskelig å holde motivasjonen oppe når det er så tungt med det fysiske. Lite nattesøvn kan også slite på psyken.

Pleier også å være temmelig nedfor de siste månedene. gråter mye når jeg er for meg selv osv...

Heldigvis blir jeg som en sol med en gang fødselen er overstått.

Tror ikke det er så uvanlig, men kanskje ikke det man snakker høyest om...Alt skal jo være så fantastisk når man er gravid..

Skrevet

Jeg har lagt på meg det dobbelte, det meste på magen heldigvis, og har det på samme måten som deg. Alt er tungt og vondt. Stram og tung mage, finner ikke stilling til å sitte i eller ligge i. Og psyken er rimelig ustabil!! Så jeg tror nok det er vanlig.. Har også ca 7 uker til termin..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...