Gå til innhold

Alva!


m77

Anbefalte innlegg

Så kjekt å se at du var her også! Du må være på vei med nr 3!? Har fulgt innleggene dine siden forrige graviditet (du med nr 2, jeg med nr 1). Jeg har en sønn født i aug. 04. Nå har jeg termin 9. eller 11. mai. Hva med deg?

 

Du skriver alltid kloke svar og innlegg, Alva. Det er godt å vite at det er noen man kan ha tillit til at svarer seriøst og vet hva de snakker om her inne!!

 

(Jeg syns forresten du tok litt av på kranglingen om å smikke hånden til barn på Barneoppdragelse-forumet, da, Alva. Selv om jeg selvsagt var enig med deg. Så til tross for denne skrytingen beyr det ikke nødvendigvis at jeg sluker alt du skriver...Hihi!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Takk for fine ord :-) Jammen altså, jeg er da en helt vanlig jente og forventer overhode ikke at alle skal være enige med meg hele tiden og føler meg slett ikke så klok heller egentlig, hehe...

 

Er nr3 som er på vei nå ja om alt går bra. Mistet i SA for noen mnd siden, så jeg er nok litt tilbakholden med gleden denne gangen foreløpig, redd for å miste igjen. Kjekt med noen "gamle" kjente her inne da! :-) Hvor mange uker er du da? Jeg er helt nygravid jeg da, bare i uke 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...