*Rutletutt* Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Har tenkt litt på å selge de to andre vognene vi har og kjøpe denne til gutten vår på 21 mnd....men er det "for sent" å kjøpe denne når han er såpass gammel, eller er det en vogn som er grei å bruke til de ikke bruker vogn lengre? Hva ligger den på i pris? Er det kalesje på den? Liggestilling? Liten sammenlagt? God å trille - både inne på sentre og på asfalt?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Har den! Aner ikke om det er for sent. Min lille er bare 6 mnd, så har akkurat tatt den i bruk. Fin liggestilling synes jeg. Og så er den jo knall stilig! Helt super å trille, både på asfalt og inne på butikker etc. Kanskje ikke så god på grusveier med steiner og humper, hjulet foran er ikke lufthjul... Er utrolig lett og slå sammen og opp (gass); mye av grunnen til at vi kjøpte den. Hjulene kan også lett trykkes av, så da blir den veldig liten. Kan du ikke ta med mini i butikken og prøvesitte? Lykke til!
mille*mamma til 2snart3 Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Jeg har en quinny buzz, vært fornøyd med den, men nå skal den selges. Jeg har nemlig flust av vogner og klarer ikke få brukt de alle. Denne må gå og den er sort med pose til. Bud ønskes
*Rutletutt* Skrevet 25. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2006 Hvor bor du? Hvor mye kostet vognen ny?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå