Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 slettet av moderator som upassende
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Dette forumet er for å støtte og hjelpe de som er inne her.. hvorfor du gidder å skrive et sånt innlegg er for meg uforståelig.. hva tror du egentlig det er godt for?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 At man ruser seg med bebiser i magen er for meg helt uforståelig! men (!!) akkurat denne siden her tilhører jo også Dinbaby.com.. Ikke det at det er noe mer riktig å ruse seg etter at man har fått barn, men det finnes dessverre folk som har problemer her i verden. Og man skulle vel kanskje tro at dette skulle være en side der man kunne støtte hverandre litt..? Jeg mener, det er da vel ingen som med glede velger dopen foran barna sine..?!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Kjære deg som synes at ovenstående ikke fortjener å få barn. Jenter som ikke kan forskjell på OG og Å fortjener ikke å få barn. hilsen like saklig som deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå