Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Jeg har mye sammentrekninger, men det har jeg hatt siste måndene. Men siste døgnet har jeg hatt diare hele tiden, jeg har sittet på do i hele natt og det gir seg ikke..... Er det noe tegn på fødsel eller? skal nemlig ha planlagt keisersnitt om to dager.....trall ala
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 det samme lurer eg på... de siste dagene har avføringen vert bløt...
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Da henger jeg meg på denne for dette har jeg også hatt de 3 siste dagene....
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Er det virkelig ingen som har erfaring fra dette? Vært så greit å vite!! Enda må jeg springe på do hver gang jeg har spist,,, : )
Candy girrrl Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 Ja diare kan være et tegn på at noe er på gang. Naturens klyster.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #6 Skrevet 24. september 2006 Ja diare er jo et tegn ,men det er diare den dagen du er i fødsel ikke dager og uker før..hører mer ut som dere har fått i dere noe dere ikke har tålt eller noe i den duren.. uansett er det mange fler symptomer som må til tror jeg Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå