Gå til innhold

Eggløsning i dag!!!

Anbefalte innlegg

Endelig kom el til oss også! Gleder oss og håper inderlig at alle gode ting er 3 for oss!!!

Jeg har tittet på det kinesiske fødselkartet og i følge kartet her på bim får vi en jente (hvis jeg blir gravid da) og på babyverden får vi gutt. Betyr vel at vi skal ha tvillinger det da....? Haha.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6428796-eggl%C3%B8sning-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, planlegger.

Så bra at el kom, er så kjedelig å gå sånn og vente.

Ha en god tur nedover og lykke til. Krysser fingre for at alle gode ting er tre for dere...

Venter ennå jeg.

Plutselig blir det gutt og jente, he he..så billig tvillingvogn på byttesentralen idag, 200 kr..

Åååå... Så bra! Dere får ha god tur nedover, og masse lykke til! Klart alle gode ting er tre.

Jeg har netopp funnet ut at jeg er på vei, men i de ukene jeg har ventet på resultatet, her jeg vært litt sånn, ååhh håper jeg er gravid, og at det er tvillinger! Vi ønsker oss tre barn, men jeg tror ikke jeg orker denne prossessen en gang til, så tvillinger hadde vært smart! Så nå da jeg har regnet ut termin, ca 3 juni, da blir det jo en tvilling!!!! ha, ha, ha....

Ja det ble mye om meg gitt, det var ikke meningen. Masse lykke til til dere, og god tur. Tvi, tvi...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...