Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Hei. Siden halv 2 i natt har jeg hatt uregelmessige sammentrekninger som varer i ca 20 sekunder og med ca 30 min mellomrom...Sitter nederst i magen og bak i korsryggen som menssmerter. Har ikke vondt når dette gir seg. Våknet så vidt når det startet og sov videre like herlig ) På morgenen i dag har jeg hatt litt friskt blod på papiret ett par ganger. Disse sammentrekningene forandrer seg ikke i smerter eller blir ikke hyppigere. Hvor lenge kan dette holde på før det starter ordentlig?? Er det dette de kaller maserier? Hvor lang tid tok det for dere før det ble ordentlige rier og måtte dra på sykehuset? Noen med erfaringer?? Jeg er forresten i uke 41...og håper noe skjer snart !
Heffalump mamma Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Kan høres ut som noe er på gang ja. Får krysse fingrene da for at det ikke tar så alt foor lang tid xxxxxxxxxxx
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Jeg må si at dette er den første gangen i livet som jeg venter på å få dritvondt (unnskyld uttrykket)... nå gleder jeg meg til vi får se babyen våres ! Hovedinnlegger
Gjest Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Det var sånn det begynte for meg også, begynte lørdag kl 1050 og lille ble født tirsdag kl 2208...
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 24. september 2006 #6 Skrevet 24. september 2006 Kan bare si; din heldiggris.. jeg har ikke et eneste tegn lenger.. venter spent på slimproppen eller litt blod... om det bare hadde kommet pittelitt hvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå