Gå til innhold

Kjære Lenn

Linemor m/ twins 2007 og 2010

Anbefalte innlegg

Hei kjære deg :)

Har ikke vært inn på lenge nå, og må si jeg ble både overrasket og trist da jeg så at magefølelsen min (vår) ikke stemte :( Jeg var helt sikker denne gangen jeg. MEN. Også gledelig å se at du skal i gang igjen om ikke sålenge, det gir nytt håp og nye muligheter. Min beste venninne klarte det på 5. forsøk, hun har i dag ei lita tulle på 8 mnd. Så du må ikke gi opp Lenn! Jeg har virkelig god tro på deg, og det mener jeg. Du får mange egg, du har gode nok egg som tåler både frysing og tining og du har blitt gravid flere ganger. Jeg sier det igjen, det er bare spørsmål om tid :)

Og jeg tror på at det finnes en slags balanse i livet, at etter noe vondt så kommer det noe godt, og der er veldig gode sjanser for at vi begge får barn i 2007 enda :)) Jeg sender ofte babystøv til deg.

Så du hadde et innlegg i forhold til tips om å få eggene til å feste seg. Jeg konfererte mye med Anne Mette Hegemsnes ved Frøyaklinikken om dette ( www.froyaklinikken.no) og Bente Skov Iversen ved Lifehaus i DK ( www.lifehaus.dk.) Hun har tidligere jobba hos Maigaard og er kjempeflink og kjempehyggelig.

Så at ivf var såvidt innom også :) Kjekt å høre fra henne igjen :)) Tror nok der er mange dyktige klinikker både her og i DK, eneste forskjellen er at i DK så hatcher de eggene, noe som visstnok skal øke oddsene. Jeg har god tro på hatching, ble gravid begge gangene de hatcha mine egg. Men skjønner det er mye mer praktisk og enklere hvis Hausken er i deres nærmiljø.

Tenk positivt Lenn, dette ordner seg. Godt at du har nytt fryseforsøk rett rundt hjørnet!

Tenker på deg!

God klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6428770-kj%C3%A6re-lenn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Linemor!!

Så koselig at du er innom å hilser på!

Ja det gikk skeis denne gangen også. Og jeg som hadde en sååå god følelse. Hadde faktisk utrolig mange graviditetssymptomer (som da viste seg å være bivirkninger av Progestan!! *grrr*)

Så jeg har herved lagt all "analysering" til side og kommer ikke til å kjenne etter på noen ting på det neste forsøk. Når medikamentene klarte å lure meg så til de grader oppi stry denne gangen, så er det slutt med å kjenne på ditt og kjenne på datt.

Har vært inn på Snartgravid og der har de altså funnet et homeopatisk middel på den danske nettsiden Netspiren.dk som populært kalles "babyklister"!! Dette skal man ta for at egget skal feste seg, eller å hindre truende abort etc. Tror du jeg allerede har vært inne og bestilt eller :o) Her skal alt prøves!! :o)

Tipper at klisteret kommer litt for sent til dette forsøket, men det er jo verdt å ha liggende i skuffen. Virket iallefall som om mange hadde hatt god virkning av det, og det tegner jo bra!

Synd at ikke Norge kan være mer frampå når det gjelder å teste ut spennende produkter/ framgangsmåter fra våre naboland. Føler ofte at vi henger litt etter med ting. Det er selvfølgelig veldig mange ting vi er ledende på, men mange ting burde den norke stat se nøyere på og ta opp til vurdering.

Hva med hatching for eksempel. Eller eggdonasjon? Eller å få Progestankapslene godkjent i Norge sånn at noe kan refunderes!??

Hva sa de i Danmark ang det å få egget til å feste seg? Hadde noe kjerringråd? Eller noe man kunne gjøre eller ta?? Alt er velkomment her!! :o)

Skal på UL på fredag. Har ikke hatt akupunktur i forkant denne gangen. Var ikke helt fornøyd med ham jeg gikk til her i byen. Han (kjempeflinke) som jeg gikk til i Trondheim ville sjekke ut litt i byen jeg bor i, om det finnes noen med IVF som spesialfelt. Men det ser nok dårlig ut, siden jeg ikke har hørt noe fra ham enda. Men skal bestille aku før og etter innsetting, om det blir innsetting i uke 40, da. For akupunktøren har høstferie i uke 41........ *krysse fingrene for at det blir i uke 40*

Veldig spent på UL. Sist trengte jeg bare 1 UL og så reiste vi i veien. Gangen før der hadde jeg 3.... Men hadde litt høyere dose Progynova denne gangen.....

Ta vare på deg selv Linemor!!! Håper vi snakkes mer her inne. Kos deg med spirene i magen og takk for alle oppmuntringer du gir meg!! Det varmer :o)

Stoooooooooooor klem og kos fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6428770-kj%C3%A6re-lenn/#findComment-6439755
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...